تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813009129




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با این گیاهان قند و وزن را با هم کم کنید


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: با این گیاهان قند و وزن را با هم کم کنید
دیابت یا مرض قند، بیماری شایع امروزی است که با کاهش تحرک و افزایش مصرف غذاهای آماده بیشتر از گذشته مطرح است اما طب سنتی درمانهای خوبی برای کنترل دیابت در دست دارد.
آفتاب: دکتر علی شهیدی زندی متخصص طب سنتی گفت: در طب سنتی در زمینه دیابت بسیار کار شده است. همانطور که می‌دانیم نقص سلولهای بقا در لوزالمعده که کار ترشح انسولین را بر عهده دارند موجب بروز بیماری دیابت یا مرض قند می‌شود.

وی ادامه داد: بسیاری از بیماریهای کنترل کننده قند خون وجود دارند که موجب کاهش قند خون و در نهایت کنترل دیابت می‌شوند البته این نکته مهم است که عملکرد اکثر این داروها در درمان چاقی و ایجاد کاهش وزن ثابت شده است ضمن اینکه این داروها موجب افزایش متابولیسم پایه می‌شوند.

این متخصص طب سنتی در ادامه گفت: یکی از کنترل کننده‌های ثابت شده و موثر برای دیابت گیاه گزنه است که دمنوش و یا استفاده از عصاره آن بسیار موثر است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، گیاه موثر دیگر در زمینه کاهش قند خون گیاه گالگا است که کمتر شناخته شده است ولی اثرات کاهندگی قند خون و افزایش دهندگی متابولیسم بدن در این گیاه ثابت شده و عصاره آن در ساخت داروهای کاهنده قند خون کاربرد دارد.





تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن