تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):گويا مؤمنان همان فقيهان (فرزانگان دين فهم) و اهل انديشيدن وپند گرفتن هستند. شنيد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818760337




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه خاش: مردم ایران نسبت به آمریکا و سران آن بی اعتماد هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه خاش: مردم ایران نسبت به آمریکا و سران آن بی اعتماد هستند زاهدان - ایرنا -امام جمعه خاش گفت: نه تنها ملت بزرگ و فهیم ایران بلکه تمام ملل آزادیخواه، عدالت طلب و حق جوی جهان، نسبت به آمریکا و سران آن بی اعتماد هستند.


حجت الاسلام محمد حسین میری روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد:ملت بزرگ و ولایتمدار ایران اسلامی با تدابیر و رهنمودهای ارزشمند مقام عظمای ولایت ، حقوق و خواسته های به حق خود را از راههای قانونی ،مذاکره و در چارچوب قوانین بین المللی پیگیری می کنند.
وی اظهار کرد: دستیابی به انرژی هسته ای صلح آمیز و اصرار بر داشتن آن و استفاده از دانش و فناوری نوین بعنوان حق ملت و کشور ما محسوب می شود.
امام جمعه خاش با محکوم نمودن اظهارات اخیر باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا در رابطه با ایران افزود: نه تنها آقای اوباما بلکه همه سران استکباری دنیا بدانند که ملت شجاع ، آگاه، بصیر، انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی تابع زور و فشار نیستند.
حجت الاسلام میری تصریح کرد: در بیش از سه دهه اخیر ملت ایران با تحمل سخت ترین فشارها و تحریم ها به خود باوری و عزت رسیده اند و با اقتدار مقاومت کرده اند.
وی ادامه داد: مقام های غربی به این نتیجه و باور رسیده اند که وارد کردن فشار، تحریم و بد اخلاقی در رابطه با ایران هرگز کار آمد نیست.
امام جمعه خاش بیان کرد:مقام های غربی برای رسیدن به مرحله کنونی مذاکره، سرمایه گذاری های زیادی کردند و هزینه های زیادی برای اعمال تحریم علیه ایران متحمل شدند.
وی یادآور شد: ادامه مذاکره باید برای رسیدن به نتیجه قابل قبول ملت ایران باشد ،زیرا ملت ومسئولان تاکنون در این مسیر وحدت رویه را پیش گرفته و خواهان تعامل سازنده با دنیا هستند.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است. 7312/2047/


16/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن