تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر نمازگزار بداند تا چه حد مشمول رحمت الهى است هرگز سر خود را از سجده بر نخواهد داشت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819471375




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جمهوری اسلامی با افراد متمایل به گروههای تکفیری برخورد قاطع می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه زاهدان: جمهوری اسلامی با افراد متمایل به گروههای تکفیری برخورد قاطع می کند زاهدان - ایرنا- نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان داعش را خط قرمز جمهوری اسلامی دانست و گفت: نظام با تمام افراد متمایل به گروههای تکفیری جاهل و نادان برخورد قاطع خواهد کرد.


به گزارش ایرنا، آیت الله "عباسعلی سلیمانی" در خطبه های این هفته نماز جمعه زاهدان داعش را فرزند نامشروع گروه طالبان و برادر خوانده القاعده عنوان کرد و افزود: بیداری علما و بزرگان تشیع و تسنن همانند آیت الله سیستانی و فتوای آنان بر جنگ با این گروه مرتد موجب صف کشی میلیونی جوانان عراقی برای مقابله با داعش شده است.
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در جهان اسلام با سه پدیده "انقلاب اسلامی، بیداری اسلامی و گروههای تکفیری و افراطی" مواجه هستیم اظهار داشت: دنیای استکبار با هر یک از این موارد برخورد متفاوتی دارد.
امام جمعه زاهدان ادامه داد: ملت ایران در پدیده انقلاب اسلامی با شعار اصلی استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی تحت لوای رهبری امام امت در دیروز و رهبری امروز آیت الله خامنه ای در چارچوب اسلام سرنوشت خود را در دست گرفتند و همه ارکان حکومت با رای مردم شکل پیدا کرد و روش کشور داری این نظام مردم سالاری دینی با استراتژی مقاومت است.
آیت الله سلیمانی اضافه کرد: غرب در برخورد با انقلاب اسلامی ایران به مخالفت برخواست و در این 35 سال هر چه در توان داشت در چارچوب تحریم همه جانبه، تهدید و کارشکنی به کار گرفت تا از پیشرفت کشور در عرصه های مختلف از جمله برنامه های هسته ای جلوگیری کند.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان های سیستان و بلوچستان و کرمان گفت: بیداری اسلامی با محوریت دموکراسی و انتخابات آزاد پدیده دوم شکل گرفته در جهان اسلام است که برخورد غرب با آن فریبکارانه و غیر منطقی بود به عنوان نمونه انتخابات در فلسطین را به محاصره گرفت، دولت ترکیه را با نیرنگ به درگیری با سوریه کشاند و در مصر حکومت قانونی را با شکست مواجه کرد.
امام جمعه زاهدان گروه های تکفیری و افراطی را پدیده سوم شکل گرفته در جهان اسلام دانست که طالبان با اندیشه آمریکایی ریشه اصلی آن است.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: آمریکا برای مواجه با شوروی سابق در تجاوز ارتش سرخ به افغانستان راه نجات را طالبان دانست و به کمک عربستان و پاکستان این گروه را شکل داد اما بعدها از این گروه یک فرزنده ناخوانده به نام القاعده برای تداوم راه طالبان و یک فرزند نامشروع به نام داعش برای مقابله با بشار اسد در سوریه، مصر و عراق متولد شد.
آیت الله سلیمانی گفت: گروه داعش با کمک آمریکا، پاکستان، عربستان، ترکیه و قطر بدترین جنایت را برای ایجاد اختلاف در میان امت اسلامی، پیدایش صحنه های خشن و انعکاس این صحنه ها در جهان اسلام با هدف بدبین کردن مردم نسبت به اسلام انجام می دهد.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: عامه مردم باید توجه داشته باشند که فریب زرق و برق گروه تکفیری داعش را نخورند هر چند که در آینده ای نزدیک جامعه اسلامی از لوث وجود این گروهک پاک خواهد شد.
امام جمعه زاهدان همچنین در بخش دیگری از سخنانش به تشریح واقعه کربلا و مظلومیت امام حسین(ع) و یارانش در برابر سپاه کفر پرداخت.
7307/ 2047/


16/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن