تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك حديث بفهمى بهتر است از آن كه هزار حديث [نفهميده] نقل كنى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820240323




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک کارگر40ساله در رودان براثر برق گرفتگی جان خود را ازدست داد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: یک کارگر40ساله در رودان براثر برق گرفتگی جان خود را ازدست داد بندرعباس - ایرنا- یک کارگر 40ساله در رودان هرمزگان روز پنجشنبه براثر برق گرفتگی درپمپ بنزین بهشت زهرای این شهر جان خود را از دست داد.


طبق اظهارات شاهدان عینی ، این شهروند در پمپ بنزین یاد شده مشغول کار لوله کشی ساختمان بوده که ناگهان دچار برق گرفتگی می شود.
به گفته این عده براثر بارندگی شب گذشته،زمین و فضای کار کارگران خیس و مرطوب بوده و بی احتیاطی و رعایت نکردن نکات ایمنی در محیط کار، منجر به اتصالی برق و وقوع این حادثه تلخ شده است.
شاهدات یادآور شدند درپی این حادثه،یک کارگر دیگرکه در این پمپ بنزین مشغول کار بوده بلافاصله با اورژانس تماس می گیرد و فوریت های پزشکی به محل حادثه اعزام می شود.
کورش نیک طبع معاون فرماندار رودان در پاسخ به خبرنگار ایرنا هم گفت: این شهروند در پمپ بنزین مشغول کار بوده که بعلت اتصالی برق دچار سانحه برق گرفتگی شده و جان خود را از دست می دهد.
سرهنگ مجید حاجی زاده فرماندهی انتظامی شهرستان رودان نیز در گفت و گو با ایرنا" بیان کرد: این شهروند بر اثر برق گرفتگی جان خود را از دست داده و علت وقوع حادثه در این جایگاه سوخت، از سوی پلیس در دست بررسی است.
با وجود پیگیری خبرنگار ایرنا، اطلاعات بیشتری از سوی مسوولان بهداشت ودرمان رودان درباره نحوه فوت و کمک هایی آرژانسی ودرمانی که برای این مصدوم صورت قرار نگرفت.
شش سال پیش (اسفند ماه 87) یک جوان 20 ساله در همین جایگاه سوخت دچار سانحه شد و بر اثر گازگرفتگی در مخزن گازوئیل جان خود را از دست داد.
رودان در فاصله 90 کیلومتری بندرعباس قرار دارد، براساس آمار سال 1390 جمعیت این شهرستان 118 هزار و 547 نفر اعلام شده است. ک/3
7196/668/1547


15/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن