تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن از اندك خدا خشنود مى شود و بسيارش او را ناراحت نمى كند و منافق از اندك خدا نا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819991523




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري عزاداري نيروهاي مسلح قم درسومين روز از شهادت امام حسين(ع) و 72 تن ازيارانش


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ آبان ۱۳۹۳ (۱۶:۵۳ب.ظ)
برگزاري عزاداري نيروهاي مسلح قم درسومين روز از شهادت امام حسين(ع) و 72 تن ازيارانش همزمان با سالروز شهادت امام زين العابدين(ع) و سومين روز از شهادت امام حسين(ع) و 72 تن از اصحاب با وفايش جمعي از نيروهاي مسلح استان قم با حضور در دفتر رهبر معظم انقلاب در قم به عزاداري و سوگواري پرداختند.
به گزارش خبرگزاري موج ازقم ، در اين مراسم که برخي از مسوولان و نمايندگان قم نيز حضور داشتند، نيروهاي مسلح قم متشکل از نيروهاي انتظامي، سپاه، بسيج و ارتش در آغاز با شکوه و نظم خاصي در مسجد اعظم حرم حضرت معصومه(س) تجمع کرده و پس از قرائت زيارت عاشورا اقدام به سينه زني و نوحه خواني در سوگ سرور و سالار شهيدان کردند.
فرمانده سپاه علي بن ابيطالب(ع) در اين مراسم ايستادگي و مقاومت را مهمترين و بزرگترين درس و پيام قيام عاشورا عنوان کرد و افزود: امام حسين(ع) با تقديم و نثار خون خود به همگان آموخت که براي مقابله با ستمگران و ظالمان هيچ نيرو و قدرتي به غير از ايمان کار ساز نيست.
وي با بيان اينکه قيام و نهضت عاشورا در تمامي اعصار و دوران ها حرکت آفرين بوده است، گفت: زيباترين درس از اين قيام را ملت ايران با ايستادگي در برابر همه ابرقدرت ها گرفته است.
نيروهاي مسلح قم سپس به صورت يک دسته عزاداري مسير حرم حضرت معصومه(س) تا دفتر رهبر فرزانه انقلاب در قم را پيمودند و به ساير عزاداران مستقر در اين دفتر ملحق شدند.
نيروهاي شرکت کننده دراين آيين سوگواري در حالي که تمثال هاي مبارک امام راحل و رهبر معظم انقلاب را در پيشاپيش خود داشتند، با نواختن طبل و مارش نظامي به وسيله گروه موزيک سپاه علي بن ابيطالب و همچنين در دست داشتن پرچم ها و بيرق هايي مزين به نام مبارک اهل بيت(ع)، يا اباعبدالله الحسين گويان بر سر و سينه زدند و با طي کردن اين مسير وارد دفتر معظم له در قم شدند.
نيروهاي مسلح قم به محض وارد شدن به اين مکان با سردادن شعار "لبيک يا خامنه اي لبيک يا حسين است" با رهبر معظم انقلاب تجديد پيمان و ميثاق نمودند.
اين مراسم با برگزاري نماز جماعت ظهر و عصر پايان يافت.
















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن