تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شش (صفت) در مؤمن نيست: سخت گيرى، بى خيرى، حسادت، لجاجت، دروغگويى و تجاوز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805104535




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم بصیر، هوشیار و آگاه پشتوانه عظیم نظام در حفظ امنیت هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دادستان کل کشور: مردم بصیر، هوشیار و آگاه پشتوانه عظیم نظام در حفظ امنیت هستند زاهدان - ایرنا - دادستان کل کشور گفت: مردم با بصیرت، آگاه و هوشیار بدون تردید پشتوانه عظیم برای حفظ امنیت در ایران اسلامی هستند.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید "ابراهیم رئیسی" روز پنجشنبه در نخستین یادواره شهید موسی نوری دادستان زابل به عنوان شهید شاخص سال 93 بسیج حقوق دانان کشور،افزود:امنیت امروز حاکم در جای جای کشور را مرهون زحمات نیروهای انتظامی، امنیتی، مسوولان و دست اندرکاران قضایی کشور در سایه حمایت همه جانبه مردم می دانیم.
وی گفت: در شرایط کنونی دشمنان با ترفندهای مختلف خواستار ایجاد ناامنی و شرارت در کشور هستند، اما همواره با حضور مردم و بصیرت آنان و نیروهای آگاه و جان برکف و افرادی از جمله شهید نوری که حاضرند در خط مقدم با اشرار و قاچاقچیان مبارزه کنند در رسیدن به اهداف خود ناکام مانده اند.
وی افزود: امروز در سیستان و بلوچستان در مراسم تجلیل از شهید موسی نوری در کسوت دادستانی هستیم که به جرم مبارزه با افراد شرور که قصد ایجاد ناامنی در منطقه را داشتند به شهادت رسید.
دادستان کل کشور اظهار کرد: نوع سیره و سلوک شهید نوری و امثال وی در گذشت از جان برای عدالت خواهی بر گرفته از آموزه های فرهنگ عاشورای حسینی است.
وی گفت: امروزه نیروی انتظامی، امنیتی و همکاران قضایی بویژه در دادسراها که خط مقدم مبارزه با شرارت ها و ناامنی بحساب می آیند مصمم اند به هیچ فردی اجازه ندهند کشور پاک و امن ایران اسلامی را با اختلال در امنیت توسط افراد شرور و نهایتا نظام سلطه نا امن کنند.
رئیسی افزود: خیلی از عاملان ناامنی در کشور عوامل و مزدبگیران نظام سلطه هستند که از ناحیه دشمنان نظام مامور به ایجاد ناامنی در ایران اسلامی شده اند، از این رو مجموعه دادسراهای کشور، دادستان ها و قضات مصمم اند با همکاری نیروهای امنیتی و انتظامی هرگز به این افراد اجازه اخلال گری در امنیت مردم را ندهند.
وی اظهار کرد: در شرایط کنونی با وجود بیشتر شدن توطئه های دشمنان به همان نسبت امنیت در کشور ارتقا پیدا کرده که این امر ناشی از افزایش بصیرت مردم و حضور همیشگی نیروهای آگاه، متعهد و همیشه در صحنه انتظامی، امنیتی و قضایی است.
وی با بیان اینکه نظام سلطه امروز همان نظام یزیدی دیروز است که برای نماندن حق تلاش می کرد ، گفت: آنچه که امروزه به عنوان گروههای تکفیری و داعش در منطقه شکل گرفته در امتداد راهبردی جریان استکبار است، این افراد جاهل که جان انسان های بیگناه را می گیرند عاملان استکبار برای مقابله با جریان راهبردی عاشورا هستند.
وی تاکید کرد: کدامین دین شناس و دین فهم مجوز این نوع جنایات را توسط گروه های تکفیری صادر می کند در صورتی که هر انسانی که کوچکترین اطلاعی از دین داشته باشد هرگز دست به این گونه حرکات ددمنشانه نخواهد زد.
دادستان کل کشور افزود: جریان هایی جاهل و نادان به دنبال ناامن کردن سیستان و بلوچستان هستند اما بصیرت بالای مردم شیعه و سنی این استان که هزاران سال در کنار هم با مسالمت زندگی کرده اند مانع بزرگی در رسیدن آنان به اهدافشان بحساب می آید.
وی با بیان اینکه جریان های تکفیری که دست به ترور، انفجار، ناامنی و شرارت در کشور بویژه این استان می زنند به طور قطع نه سنی و نه شیعه هستند گفت: اعتقاد داریم این افراد به امنیت، جان، مال، تکامل جامعه و توسعه یافتگی منطقه فکر نمی کنند و فقط به دنبال رسیدن به امیال پلید خود هستند.
رئیسی بابیان اینکه کشورهای هم جوار نباید اجازه دهند که کشورشان پناهگاه تروریست ها، متخلفان و قاچاقچیان مواد مخدر و افراد شرور شود، گفت: رایزنی ها بین مجموعه دست اندرکاران دو کشور برای جلوگیری از این شرایط در حال انجام است و در صورت تداوم این وضعیت در کشورهای هم جوار به طور قطع نظام جمهوری اسلامی به تصمیمات دیگری خواهد رسید.
کتاب "شهید عدالت" با موضوع زندگی نامه و مجموعه خاطرات سردار عدالت شهید موسی نوری قلعه نو دادستان عمومی و انقلاب زابل به تالیف حبیب جدید الاسلامی در پایان این مراسم رونمایی شد.
شهید موسی نوری قلعه نو دادستان عمومی و انقلاب زابل ساعت هفت و 45 دقیقه صبح روز 15 آبان سال 92 به همراه راننده خود مهدی مرئی در ابتدای جاده زاهدان توسط افراد شرور به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
7307/ /1352/2047 /


15/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن