تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شتاب کردن در کاری پیش از بدست آوردن توانایی و سستی کردن بعد از به دست آوردن فرصت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819457401




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرعامل توانیر: مشکل خاصی در شبکه برق وجود ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیرعامل توانیر: مشکل خاصی در شبکه برق وجود ندارد تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت مدیریت تولید ، انتقال و توزیع نیروی برق ایران ( توانیر) گفت: با توجه به تجربیات سالهای گذشته نیروهای این شرکت در ایام زمستان در حالت آماده باش قرار درند و مشکل خاصی در شبکه وجود ندارد.


همایون حائری روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا افزود: بارشهای سال گذشته که ارتفاع آن گاهی به 2 متر می رسید تجربه ای بود تا همکاران این شرکت برای سال جاری از آماده باش کامل برخوردار باشند .
وی ادامه داد: در صورت هر گونه قطعی اکیپ های آماده به محل ها اعزام خواهندشد و نسبت به تعمیر ، تعویض و یا برقراری شبکه اقدام خواهند کرد .
مدیرعامل شرکت توانیر با اشاره به بارشهای روزهای اخیر در استان های شمالی کشور نیز اظهار داشت: سال گذشته بخش زیادی از کابلهای خطوط انتقال شبکه تعویض، وبه خود نگهدارنده تبدیل گردید که می تواند در چنین وضعیتی به پایداری شبکه کمک کند .
حائری اضافه کرد: اکیپ های شبکه توزیع بصورت شبانه روزی در حال آماده باش قرار دارند تا در صورت بروز هر گونه قطعی در خطوط انتقال نسبت به مرتفع نمودن آن اقدم نمایند.
اقتصام**1053 ** 1418


15/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن