تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دورترین مردم ار خداوند عزّو جل در روز قیامت سرکشانِ متکبّر هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820924168




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجمع دانش آموزان ابو موسی در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: همزمان با یوم الله 13 آبان صورت پذیرفت: تجمع دانش آموزان ابو موسی در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی خبر گزاری پانا:همزمان باسراسر کشور دانش آموزان مدارس ابوموسی در روز عاشورا وروز 13 آبان روزملی مبارزه با استکبار جهانی در محل گلزار شهدای این شهر تجمع کردند.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۴ آبان ساعت 11:08



به گزارش خبرگزاری پانا؛ همزمان با 13 آبان روز استکبارستیزی که با عاشورای حسینی مصادف بود دانش آموزان شهرستان ابوموسی با اجتماع پرشور برمزار شهدای گمنام ضمن اقامه عزای سرور وسالارشهیدان با شعارهای کوبنده مرگ بر آمریکا یزیدیان زمان را محکوم کردند. حجت‌الاسلام و المسلمین صداقت نماینده ولی‌فقیه در نیروی دریایی سپاه پاسداران در این مراسم ضمن عرض تسلیت عاشورای حسینی به بیان پیام‌های اخلاقی، عبادی حادثه عاشورا پرداخت. وی استکبارستیزی را یکی از پیام‌های مهم قیام اباعبدالله الحسین (ع) قلمداد کرد و گفت: تمامی انقلاب‌های صورت پذیرفته در جوامع اسلامی همچون انقلاب اسلامی ایران و تسخیر لانه جاسوسی از فرهنگ عاشورا مدد گرفته‌اند و جان‌فشانی اباعبدالله (ع) در روز عاشورا عزت شیعیان را در طول تاریخ تضمین کرده است. نماینده ولی‌فقیه در نیروی دریایی سپاه پاسداران پیام دیگر عاشورا را امر به‌ معروف و نهی از منکر دانست و خاطرنشان کرد: اگر جامعه آن زمان این فرضیه مهم الهی را به دست فراموشی نمی‌سپرد در برابر بازماندگان پیامبر خود شمشیر نمی‌کشید و زیبایی این واقعه دردناک در آنجایی است که امام حسین (ع) قاتل خود را نیز از قتل خود و منکری بزرگ باز می‌ دارد. حجت‌الاسلام و المسلمین صداقت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران با قدرت‌های جهانی تصریح کرد: همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند نمی توان به حسن نیت طرف مقابل اعتماد کرد ولی با اعتقاد به توان دیپلماسی روشن فرزندان ایران اسلامی از ادامه این مذاکرات تا جایی که حقوق ملت تضیع نگردد حمایت می‌نماییم و پیام امروز تجمع آینده‌سازان ایران اسلامی نیز بر همین اصل روشن قابل تفسیر است. در پایان نیز قطعنامه یوم‌الله 13 آبان قرائت و حاضران با تکبیرهای کوبنده بندهای 9 گانه قطعنامه را مورد تائید قرار دادند. از دیگر برنامه های روز استکبار ستیزی در ابوموسی می توان به باز سازی صحنه قیام عاشورا توسط دانش آموزان و اقامه نماز ظهرعاشورا اشاره کرد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن