تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز دژ محكم خداوند رحمان و وسيله راندن شيطان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819439280




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرکز مدیریت راه های خراسان رضوی به رانندگان هشدار داد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مرکز مدیریت راه های خراسان رضوی به رانندگان هشدار داد مشهد - ایرنا - مرکز مدیریت راه های اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی اعلام کرد: با توجه به بارش برف و باران و پدیده مه گرفتگی در بیشتر جاده های این استان رانندگان وسایل نقلیه در این جاده ها نکات ایمنی را رعایت کنند.


به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی این اداره کل، هم اکنون بارش پراکنده برف در جاده های قوچان و کلات و همچنین بارش باران در جاده های مشهد - تربت حیدریه، مشهد - نیشابور، مشهد - چناران، زاوه و بردسکن ادامه دارد که باعث لغزندگی جاده ها شده است.
همچنین در محورهای مشهد - سرخس (گردنه مزداوند)، مشهد - فریمان (سنگ بست)، تایباد و صالح آباد پدیده مه گرفتگی باعث کاهش دید و کندی تردد خودروها شده است.
براساس گزارش مزبور، رعایت نکات ایمنی بویژه سرعت مطمئنه و اجتناب از سبقت های غیرضروری برای رانندگان عبوری از این جاده ها ضروری است.
مرکز مدیریت راه های اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی از تمام رانندگانی که قصد عبور از جاده های مختلف استان را دارند خواست قبل از حرکت از طریق شماره ارتباطی 141 و یا تلفن 33411000-0511 از آخرین وضعیت مسیر تردد خود اطلاع یابند.
7489 / 664


14/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن