تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821070608




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح شام عیاران در شب شام غریبان در مشهد برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: طرح "شام عیاران" در شب شام غریبان در مشهد برگزار شد مشهد-ایرنا-طرح "شام عیاران" در شب شام غریبان با حضور جمعی از مردم نیکوکار مشهد در منطقه نوده برگزار شد.


به گزارش روز چهارشنبه خبرگزاری جمهوری اسلامی دبیر جمعیت امداد دانشجویی مردمی امام علی (ع) در مشهد در این رابطه گفت:این طرح با گردهم آیی مردم نیکوکار ،جوانان و دانشجویان عضو این موسسه از محل میدان فردوسی آغاز و با حرکت به سمت منطقه نوده برگزار گردید.
وی بیان کرد: طرح "شام عیاران" برای دومین سال متوالی است که برگزار می شود و طرحی در مبارزه با معضل اعتیاد در جامعه و اعلام بیزاری از گسترش این معضل می باشد.
او با بیان اینکه این مراسم با شعار "جامعه ای که اما حسین (ع) دارد چرا باید اعتیاد داشته باشد؟" برگزار گردید، اظهار کرد: آگاه سازی مردم از آسیب های اعتیاد و جلب مشارکت حداکثری برای مبارزه با این بلای خانمانسوز و تشویق معتادان مناطق کم برخوردار به ترک اعتیاد مهمترین اهداف برگزاری این طرح مردمی است.
وی گفت: اعتیاد بلای خانمانسوزی است که زمینه ساز دیگر معضلات و آسیب های اجتماعی است و در جامعه کنونی شاهد شیوع اعتیاد در بین زنان و کودکان هستیم که به مراتب سخت تر و آسیب زا تر است.
وی بیان کرد: اعتیاد والدین کودکان را نیز گرفتار می کند و لازم است برای این مسئله چاره ای اندیشیده شود.
امیر اظهار کرد: در مراسم امسال که با عزاداری و حمل فانوس و روشن کردن شمع همراه است تلاش کردیم نور را به منطقه تاریکی که در دام اعتیاد است ببریم و در این مراسم هر یک از معتادان که خود را برای درمان و ترک معرفی کنند مورد حمایت قرار می گیرند.
وی افزود: درمان داوطلبان به صورت رایگان انجام می شود و در طول درمان هزینه خانواده آنان نیز تامین می شود.ک/3
7496/522


14/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن