تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه انسان چهل ساله شود و خوبيش بيشتر از بديش نشود، شيطان بر پيشانى او بوسه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817263494




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فال روزانه 14 / 08 / 1393


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
فال روزانه 14 / 08 / 1393










 
 
فال روزانه 14 / 08 / 1393


فروردین

نیمه اول امروز برای شما است. تا پیش از غروب بهتر است به خود و درونیات خود فکر کنید. برای اشتیاقات درونی خود زمان برون‌ریزی بگذارید. با خودتان خلوت کنید و مکالمه ای با خواسته های درونی داشته باشید. فقط فکر کنید. لازم نیست به درست کردن آنها یا برطرف کردن مشکلات فکر کنید. فقط بدانید چه می خواهید. همین کافی است. بعد از غروب می توانید به مسایل مالی رسیدگی کنید و ولخرجی های اضافه را حذف کنید و بیشتر بر دخل و خرج خود تمرکز داشته باشید. در انتهای روز اگر متوجه شدید شریک عاطفیتان توجهی به مسایل مالی ندارد، بحث نکنید. با خنده و شوخی سعی کنید به او نیز هشدار دهید بیشتر بر خرج های روزانه مدیریت داشته باشد.
 
اردیبهشت

امروز مغزتان همچون ساعت کار می کند. احساس می کنید باید حرف بزنید و آنها را بیرون بریزید. نباید دوباره رفتارهای گذشته خود را ادامه دهید. امروز فقط باید یک کار انجام دهید و آن این است اگر کسی با شما هماهنگ نیست، او را هم مسیر خود کنید. یا کارها را طوری پیش ببرید که در مسیر خواسته های شما باشد. در انتهای روز شاید دوباره به ذهنیات درونی خود برگردید و کمی دچار ناراحتی شوید. اما با کمی حرف یا حتی گریه می توانید آرام تر شوید. با اینکه به انتهای هفته نزدیک می شوید اما می توانید روند جدیدی به زندگی ببخشید. مشکلات را دور بریزید و بیشتر روی مسایل مثبت تمرکز داشته باشید. با عشقتان برای یک آغاز جدید برنامه ریزی کنید.

خرداد

شایعات و حرف های اطرافیان صحت دارند. ارتباط های اجتماعی شما هرچند وقت یکبار تغییر می کنند. اگر در نظر دارید تعامل و معاشرتی با کسی داشته باشید، در ابتدای روز این کار را انجام دهید. در ساعات اولیه صبح، سازگاری شما بیشتر است و بهتر می توانید کار گروهی انجام دهید. اگر در نظر دارید هنگام عصر با دوستان برنامه بیرون بگذارید، بهتر است کنسل کنید زیرا باید پول های خود را برای هزینه های مهم تر حفظ کنید. آیا تایید دوستان در مورد عشقتان برایتان مهم است؟ بهتر است ببینید خودتان چه می خواهید. اگر دیگران تصور می کنند شما رابطه خوبی ندارید، قراری ترتیب دهید که از این اشتباه بیرون بیایند و ببیینند تا چه اندازه با هم خوب هستید. 

تیر

امروز می توانید در ارتباط های خود رشد چشمگیری داشته باشید. کمی سایت به خرج دهید تا تجربه های رابطه های جدیدی داشته باشید. تغییر همیشه خوب است. کمی نرم تر باشید و دوستی های خود را با اطرافیان بیشتر کنید. در کارهای گروهی هماهنگی و سازش بیشتری داشته باشید تا مسایل آن طور که می خواهید پیش بروند. به جای اینکه همه بار کار را به دوش بکشید، آن را با همکاران تقسیم کنید. یک روز کاملا مفید در پیش دارید. می توانید با سرعت زیاد برای هر مشکلی راهکار بیابید. اگر مجرد هستید، در جمع ها حاضر شوید تا با فرد جدیدی آشنا شوید. اگر هم در رابطه هستید، برای آخر هفته یک برنامه شاد ترتیب دهید تا حسابی به شما خوش بگذرد. 
 
مرداد

امروز فقط به ندای درونی و حرف دل خود گوش کنید. هر جا می خواهد شما را ببرد. این شاید موجب شود احساس کنید در یک مشکل بزرگ تنها مانده اید. اما همه چیز در جهت خوب شدن پیش می رود. هراسی نداشته باشید. بهتر است فقط به خود فکر کنید و به حرف ها و نظرات دیگران اهمیت ندهید. در موضع خود باقی بمانید و به احساسات خود بها دهید. مردم همیشه حرف می زنند. خودتان باشید. در انتهای روز می توانید روی کارهایتان تمرکز کنید و در صورت لزوم، روش های خود را تغییر دهید. امروز هم دوست دارید مسایل جدید تجربه کنید و هم روی روند همیشگی خود باقی بمانید. بهتر است آنها را به سمت خواسته های خود سوق دهید. با عشقتان برای یک سفر طولانی برنامه ریزی کنید. این سفر می توانید کاری یا تحصیلی باشد.

شهریور

شما در مدیریت کارها بسیار توانا هستید اما گاهی برخی افراد زیر پوست شما می روند و مشکلاتی در کار ایجاد می کنند. سعی کنید مسایل سخت و ناراحت کننده را به روزی دیگر موکول کنید. بهتر است بیرون نروید و در جمع حاضر نشوید. در خانه برای خود باشید. لازم نیست خودتان را به کاری که تمایلی به آن ندارید مجبور کنید. قرارهایتان را کنسل کنید و برای خودتان وقت بگذارید. امروز باید روی مسایل مالی و کاری خود بیشتر تمرکز کنید. هر کدام مشکلی دارند، برای برطرف کردن آن برنامه ریزی کنید. بعدازظهر را با عشقتان سپری کنید. با هم در مورد پس انداز پولهایتان حرف بزنید. با این کار می توانید برای یک سفر عالی با هم پول کافی داشته باشید.

مهر

امروز در ارتباط های اجتماعی خود به تعادل های لازم دست پیدا می کنید. می توانید کانکشن های جدید پیدا کنید و با آنها تعامل داشته باشید. کار گروهی برایتان خوب است اما کمی هم دوست دارید راه خود را بروید و به حرف کسی گوش ندهید. دوست ندارید وقت خود را در رابطه های کاری یا عاطفی، بیهوده هدر دهید. بهتر است کمبودهای خود را برطرف کنید و کارهایی انجام دهید که روحتان ارضا شود.  امروز احساسات شما زیاد است و می خواهید با عشقتان یک شب عالی داشته باشید. اگر مجرد هستید بهتر است به جای اینکه وقت برای وقت گذرانی با افراد مختلف دوست باشید، یک فرد مناسب را بیابید و همه عشق خود را برای آن یک نفر هزینه کنید.

آبان

امروز امکان دارد کارهای روزانه استرس زیادی به شما بدهد. اما باید بتوانید فشار خون را کنترل کنید تا بیهوده سر مسایل مختلف عصبانی نشوید. بهتر اسن است که با یکی از همکاران صحبت کنید و کارها را میان همدیگر تقسیم کنید تا پروژه در حال اجرا سریع تر به نتیجه برسند. در انتهای روز، روی مسایل عاطفی خود متمرکز شوید. نزدیکی و صمیمیت با او موجب می شود تا همه خستگی و استرس های روز را فراموش کنید. رابطه عاطفی در حالت متعادل قرار می گیرد . می توانید با هم برای بهبود بخشیدن به کارهای خانه همکاری کنید. با همدیگر صادق باشید و هر آنچه باید او بداند، برایش بگویید و در صورت لزوم از او کمک بگیرید.

آذر

می خواهید بر اساس خواسته ها و اشتیاقات درونی خود رفتار کنید؟ ما توصیه می کنیم این کار را انجام ندهید. امروز شاید کمی حس حسادت در وجود شما باشد. این را بدانید که همه نمی توانند آن طور که شما می خواهید رفتار کنند. اگر می خواهید بقیه را همگام خود کنید، باید برای این موضوع برنامه ریزی کنید. تا انتهای روز صبر کنید تا سرایط به نفع شما شود و همه چیز به سمت بهتر شدن پیش بروند. امروز صبح شاید بیشتر روی مسایل عاطفی خود متمرکز باشید اما بعد از آن حواستان به سلامت خودتان پرت خواهد شد. ابتدای صبح را با رویای یک عشق رمانتیک آغاز می کنید. اما خیلی طول نمی کشد که به دنیا واقعی بر می گردید. اگر مجرد و به دنبال عشق هستید، چشمانتان را باز کنید تا فقط برای تنها نبودن، فرد نامناسبی را وارد زندگی خود نکنید.

دی

امروز باید خانواده را در درجه اول اهمیت قرار دهید. از همان ابتدای صبح باید بیشتر توجه خود را به افرادی بدهید که بیشترین اهمیت را برایتان دارند. این شامل نمایش احساساتتان نیز می شود. اگر کاری که انجام می دهید از نظر عقلی درست است اما از نظر قلبی خیلی مشتاق آن نیستید، نمی توانید100 درصد توان خود را برای آن بگذارید. امروز احتمالا برخی دیدگاه های شما به مسایل تغییر خواهند کرد. امروز مسایل احساسی بخش بزرگی از ذهن شما را مشغول می کنند. اگر مجرد هستید، با ملاقات فرد مناسبی می توانید به آغاز یک رابطه جدید امیدوار باشید.
 
بهمن

امروز باید در مورد برخی از ارتباط های خود تجدید نظر کنید. باید بتوانید در برخی بازی های زندگی خود را بالا بکشید. البته این بازی، فقط یک برنده ندارد. باید به جای اینکه چشم به کارهای دیگران بدوزید. به خودتان و افکار و خواسته های درونی خود فکر کنید. امروز از همان ابتدای صبح دوست دارید دایم با دیگران در ارتباط نزدیک باشید و حرف بزنید. اما بعدازظهر از این حس بیرون می آیید و ترجیح می دهید در خانه بمانید. با عشقتان در خانه همکاری داشته باشید. با هم غذا بپزید یا با هم برای تفریح یا سفر برنامه ریزی کنید. اگر تنها هستید، وقت خود را برای مطالعه کتاب های مورد علاقه بگذارید. برنامه های دوست یابی خود را به روز دیگری موکول کنید.
 
اسفند

امروز نمی توانید روی یک موضوع متمرکز بمانید. به مسایل مالی و کاری فکر می کنید. ممکن است در برخورد با فردی افراد امروز کمی دچار مشکل و تنش بشوید. بهتر است بیشتر از اینکه روی کار دیگر تمرکز کنید، به خواسته ها و نیازهای درونی خود فکر کنید. امروز با کمی صبر و حوصله می توانید تصمیمات درستی اتخاذ کنید. امروز بیشتر از اینکه به فکر زیباسازی محیط اطراف خود باشید، دوست دارید به همه چیز سروسامان بدهید. امروز حسی دارید که متمایل هستید تا عشقتان را بیشتر بشناسید. برای این مقصود باید بیشتر با هم حرف بزنید و صداقت را در همه حالت حفظ کنید.










تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن