تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا هنگام نشستن، بيشتر رو به قبله مى نشست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798596891




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فال روزانه 28 / 07 / 1393


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
فال روزانه 28 / 07 / 1393










 
 
فال روزانه 28 / 07 / 1393


فروردین

صداقت جزو جداشدنی از وجود شما است. با پشتیبانی‌ای که امروز کائنات از شما دارند و این صداقت و راست‌گویی، امروز می توانید در زندگی بسیار پیش بروید. پیش از اینکه بخواهید در مورد افکار خود حرف بزنید، ابتدا به نتیجه این صحبت ها فکر کنید و ببینید چه اثری در شنونده خواهد داشت. اگر تاکنون برخی حرف ها را بیان نکرده اید از ترس اینکه مبادا مورد رنجش دوستان قرار بگیرد، شاید بهتر باشد امروز بگویید و اوضاع را کمی سرو سامان بدهید. با توان کاری امروز می توانید همه کارهای عقب افتاده را انجام دهید. اگر کار مشترکی میان شما و عشقتان هست که تاکنون استارت نزده اید، امروز زمان مناسبی برای آغاز است. راهی بیابید که با هم در کار به شما خوش بگذرد و همزمان کارهایتان هم پیش برود. بر رویاها و اهداف آینده متمرکز باشید . به خودتان نیز ایمان داشته باشید که از عهده انجام هر کاری بر خواهید آمد.

اردیبهشت

امروز خیلی خود را درگیر حرف زدن با دیگران نکنید. حرف زدن و آرام بودن کاری از پیش نمی برد. کمی جدی باشید و قوانین لازم برای اجرای کار را وضع کنید. شما بهتر از دیگران می دانید که نتیجه پروژه ای که در دست دارید، به کجا خواهد انجامید. پس بهتر است دکمه خاموش خود را بزنید و به جای حرف، فقط  کار کنید. از روی زبان حرکات و اندام دیگران می توانید به خوبی منظور آنها را دریافت کنید. اگر با کسی چشم در چشم شدید، فقط لبخند بزنید. ارتباط برقرار کردن امروز برایتان هیچ بار مثبتی ندارد. اما در عوض، برای ساختن یک روز رمانتیک بسیار آماده هستید. برعکس کار، با عشقتان از ته دل حرف بزنید. اگر از هم دور افتاده اید یا مسایل کاری موجب این فاصله شده اند، زمانی را برای عشقتان خالی کنید تا دوباره در کنار هم آرام شوید. حتی می توانید با همکاری هم روی پروژه های کاری فکر و همکاری داشته باشید. شاید نظرات او دیدگاه جدیدی به شما بدهد که موجب تسریع روند موفقیت بشود.

خرداد

امروز خلاقیت بسیاری دارید. دایم افکار و ایده های خوب به ذهنتان می رسد. اگر امکانش هست، امروز از کار معمولی خود دست بکشید و در همین حوزه های هنری که در ذهنتان جرقه زده است، وقت بگذارید. طرح آنها را یادداشت کنید و برای انجامشان برنامه ریزی کنید. ان را بدانید که این پروژه ها برایتان مفیدتر خواهد بود. شاید لازم باشد به گالری های هنری بروید. یا با وستان نویسنده خود تماس برقرار کنید. بگذارید علاقه مندی های شما امروز جولان دهند. برای عشقتان یک فضای رمانتیک درست کنید. شمع روشن کنید. با هم دیالوگ های عاشقانه داشته باشید. حتی با کمک هم می توانید دکوراسیون خانه را تغییر دهید. یا همین مسایل هنری را با هم پیگیری کنید و به انجام برسانید. اگر مجرد هستید پیش از اینکه دنبال یافتن فرد جدیدی باشید، خودو نیازهای خود را بشناسید.
 
تیر

امروز به جای اینکه همه وسایل و لباس ها را در کمد و  گوشه های دنج خانه مخفی کنید که فقط ظاهر مرتب باشد، آنها را درست سر جای خودشان بگذارید. حس زیبایی شناختی شما زیاد است و امروز می توانید از آن برای سروسامان دادن به اوضاع خانه و اتاقتان استفاده کنید. در محل کار نیز، برگه هایی که روی میزتان انبار شده اند را خانه تکانی کنید. این کار باعث می شود تا استرستان تا اندازه زیادی کاهش بیابد. با ساده کردن محیط کار و زندگی، احساس بهتر و خلاقیت بیشتری خواهید داشت. آیا به دنبال یافتن عشق واقعی هستید؟ امروز زمان مناسبی برای یافتن آن است. همه نیروهای کائنات دست به دست هم داده اند تا شما را با فرد دلخواهتان روبه رو کنند. با در خانه نشستن هیچ یاری را نمی توانید پیدا کنید. شال و کلاه کنید و به مکان های هنری و گالری ها بروید تا فردی را بیابید که همیشه دنبال او بوده اید.

مرداد

امروز حسابی سرتان شلوغ خواهد بود. از همه طرف کار سرتان می ریزد. از اینکه دیگران نظاره گر سرعت و سخت کوشی شما باشند، نباشید. امروز زمان درخشیدن است. با ایده هایی که دارید می توانید دیدگاه خوبی در ذهن دیگران برای خود بسازید. از کارهایی که انجام می دهید برای خود سرگرمی درست کنید. آنها را با خنده و شوخی ترکیب کنید تا خودتان هم خستگی کار را حس نکنید. در انتهای روز لباس های جالب خود را بپوشید و به دیدار دوستان بروید. ملاقات های خوبی امروز در انتظار شما است. به جای اینکه در خانه بنشینید و غذا بخورید، به باشگاه بروید و اندام خود را روی فرم بیاورید. شما امروز به خوبی می توانید برنامه ریزی کنید و علاوه بر انجام کارها، سلامت و اندام خود را نیز بهبود ببخشید. نگران مسایل مالی نباشید. اعتماد به نفسی که امروز دارید موجب می شود تا بهتر هم فکر کنید و تصمیمات ارزشمندی اتخاذ کنید. با این حس خوب با عشقتان نیز روز شادی خواهید داشت.

شهریور

این هفته یک ماموریت کاری بزرگ در انتظار شما است که از امروز آغاز می شود. آرامش خودتان را حفظ کنید. به فشار کار یا کم بودن وقت فکر نکنید و با اعتماد به نفس برای انجام آن برنامه ریزی کنید. از این فرصت لذت ببرید. می توانید به خود سخت بگیرید و با استرس کار را تمام کنید یا اینکه از آن لذت ببرید و آن را همانند سرگرمی ببینید. همه چیز به خودتان بستگی دارد. اگر مشکل خواب دارید، به پزشک متخصص مراجعه کنید تا داروی مناسب به شما بدهد. کمک گرفتن نشانه ضعف نیست. شما بهتر از همه می توانید به خودتان کمک کنید. باید ببینید از زندگی چه می خواهید. اگر تاکنون خیلی رمانتیک نبوده اید، شاید بهتر باشد این منطق زیاد را دور بریزید و کمی عاطفی تر به اطراف بنگرید. ابتدا خودتان را دوست داشته باشید و سپس مهربانی هایتان را نثار فرد مناسب کنید. برای یافتن فرد دلخواه نیز باید در اجتماع باشید و با افراد جدید ملاقات کنید.

مهر

امروز پیش از قبول کردن هر نوع پیشنهاد یا امضای هر قراردادی، خوب به نتیجه آن فکر کنید. شاید درست زمانی که تصور می کنید همه چیز خوب است، لازم شود در مورد برخی مسایل مذاکره کنید. خوشبختانه طرف قرارداد با این مساله مشکلی نخواهد داشت. شاید کمی دچار تردید باشید و بخواهید در میانه مسیر این پروژه را رها کنید اما درست فکر کنید. به یاد داشته باشید برای موفقیت علاوه بر دانش و مهارت، کمی اعتماد و مهربانی نیز لازم است. درست پیش از اینکه به موفقیت دست پیدا کنید، آن را رها نکنید. به ندای درون خود اعتماد داشته باشید و راهی که آغاز کرده اید را تا انتها بروید. شاید بهترین کار این باشد که به افکار و نیروهای درونی خود اعتماد کنید زیرا درست ترین حرف را دلتان خواهد زد. از عشقتان هم کمک بگیرید و با همدردی های او در مسیر درست قرار بگیرید.

آبان

امروز می توانید همه تفکراتی که برای آغاز کار جدید دارید را روی کاغذ پیاده کنید. امروز نیروی کار شما به قدری زیاد است که می توانید جای سه نفر کار کنید. اما به جای اینکه سخت کاری کنید، باهوش تر و زیرک تر عمل کنید. راه های میان‌بر را تشخیص دهید و به جای پیمودن راه دراز، مسیری را بروید که در کوتاه ترین زمان شما را به همان کیفیت دلخواه و موردنظر می رساند. البته در مقابل موانع دست از کار نکشید. اگر مه و گردوغبار جلوی دیدتان را گرفتند نیز همچنان ادامه دهید. موفقیت به شما بسیار نزدیک است. به قلب خود اعتماد کنید و مسیر درست را پیدا کنید. هیجان دوستی های درونی شما کمکتان خواهند کرد. دست از  رویاپردازی بکشید و ذهن خود را برای رویارویی با واقعیت ها آماده کنید. اگر مجرد هستید، امروز حس های عاشقانه شما را به دیدار فردی می کشانند که همه مناسب حالتان است. شوخ طبعی و شادی را چاشنی رفتار خود کنید تا بتوانید نظر او را نیز به خود جلب کنید.
 
آذر

شما به خوبی می دانید چطور از احساسات خود حمایت کنید و کارهایتان را روی غلتک بیندازید. اما گاهی لازم است در این زمینه های مطالعه هم داشته باشید یا از افراد متخصص کمک بگیرید. این را بدانید که موفقیت در یک قدمی شما قرار دارد و نباید از سخت کوشی های اخیر و به دست نیاوردن نتیجه دلخواه، دلسرد شوید. با کمی صبر و ادامه همین مسیر خیلی زود می توانید به آنچه می خواهید برسید. به خودتان دلگرمی و امید بدهید. امروز باید روح خود راپرورش دهید. اما زیاد از حد به خودتان گیر ندهید. اگر مجرد هستید، شاید در مکانی عمومی یا در جمع دوستان با سخنرانی های جالب بتوانید از فردی دلبری کنید که برایتان جذابیت دارد. در مورد امیدها و اهداف خود با او حرف بزنید و به این بهانه به هم نزدیک شوید.

دی

امروز دقیقا م ی دانید که این مردم هستند که دنیا را پیش م یبرند. پس باید با انسان های بیشتری در ارتباط باشید. از موقعیت هر کدام برای پیشبرد اهداف خود استفاده کنید. شاید بد نباشد در دنیای آنلاین افرادی که به کار شما مرتبط هستند را بیابید و با آنها تماس برقرار کنید. حتی می توانید یک رویداد یا کنفرانس ترتیب دهید و از آنها دعوت کنید تا حضورا در مورد دیدگاه ها و برنامه های خود حرف بزنند. فعالیت آنلاین در شبکه های اجتماعی بسیار توصیه می شود. عکس و پست های دوستان خود را لایک کنید و به این ترتیب، حمایت و توجه خود را به آنها نشان دهید. امروز باید با عشقتان هم رابطه نزدیک تر و صمیمی تری داشته باشید. با هم کارهای خانه را انجام دهید یا در کار مشترکی که آغاز کرده اید، همکاری نزدیک تری داشته باشید. کار را با شوخی و خنده همراه کنید تا صمیمیت بیشتری ایجاد شود.

بهمن

امروز ارتباط های بسیار خوبی با اطرافیان برقرار خواهید کرد. حس و حال خودتان نیز بسیار خوب است. می توانید به بهترین شکل ممکن در مورد خود حرف بزنید و توانایی هایتان را برای دیگران عیان کنید. اگر فردی در اطرافیان به دنبال کار است، شما خیلی خوب می توانید به او کمک کنید. حتی در نوشتن و کمک به دوست نویسنده خود نیز می توانید نقش موثری داشته باشید. شما بدون هیچ زحمتی امروز توان هماهنگ کردن جلسات کاری  را دارید و می توانید در محل کار نیز خیلی از پروژه ها را جلو بیندازید. همه انسان ها برای آغاز رابطه عاطفی، باید ارتباط نزدیک تری با فرد دلخواهشان داشته باشند. امروز بهترین زمان برای پیش رفتن بر اساس حس و دلتان است. با عشقتان کارهای مشترکی را آغاز کنید تا زمان بیشتری را در کنار هم باشید. این حق شما است که یک دوستی و رابطه پایدار بخواهید و برای داشتن آن نیز تلاش کنید.

اسفند

امروز می توانید ارتباط های بسیار خوبی با جمع برقرار کنید. توان ارتباطی شما بالاست و توصیفات بسیار خوبی از خود خواهید داشت که بسیار مورد توجه اطرافیان قرار می گیرد. اگر فردی درمیان دوستان به کار یا کمک کاری نیاز داشت، امروز شما نقش منجی دارید و به او کمک خواهید کرد. درکارهای نوشتاری نیز استعدادهای خوبی دارید. اگر فردی را ملاقات کردید که بسیار برایتان جالب و جذاب بود، این شهامت را به خود بدهید که به طریقی با او هم صحبت شوید. می توانید با او قرار ملاقات بگذارید و در مورد خود و اهدافتان حرف بزنید. این ترفند مفید واقع خواهد شد و می توانید یک دوستی عاطفی با هم آغاز کنید.










تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن