تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798737636




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فال روزانه 18 / 07 / 1393


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
فال روزانه 18 / 07 / 1393










 
 
فال روزانه 18 / 07 / 1393


فروردین

امروز بهتر است ایده ها و روش های جدید در کار خود را امتحان کنید. این موجب می شود تا کارهایی که مدت های طولانی انجام آنها طول کشیده است بالاخره به انجام برسد. وقتی پروژه ای بیش از حد طول می کشد و بی حاصل فقط انرژی شما را می گیرد و خرج روی دستتان می گذارد، عاقلانه تر این است که بی خیال آن شوید. در زمینه کار خود مطالعه کنید تا دانش بیشتری کسب کنید و راه های بهتر پیدا کنید. در مسایل عاطفی نیز ایجاد برخی تغییرات برای شما لازم است. با این روند می توانید رابطه بهتری را تجربه کنید و هر دو از کنار هم بودن بیشترین لذت را ببرید. 

اردیبهشت

امروز باید منتظر تغییرات باشید. از آنها نترسید و اتفاقا استقبال هم بکنید. این تغییرات بسیار به نفع شما هستند و می توانید برای آینده بهتری برنامه ریزی کنید. شاید از مشکلاتی که در حوزه کسب و کار برایتان پیش می آیند خسته و ناامید شده باشید اما پس از مدت اندکی به شرایط عادت خواهید کرد. اگر آینده نگری و اعتماد به نفس خود را حفظ کنید، موفقیت های بیشتری برای خود رقم خواهید زد. در مسایل عاطفی نیز این آمادگی را دارید تا تعهدات بیشتر و عمیق تری با دوست  صمیمی خود برقرار کنید. یا حتی ممکن است از او تقاضای ازدواج کنید. این خوب است اما پیش از بیان هر حرفی خوب به عواقب آن فکر کنید.

خرداد

امروز باید از مشاجره دوری کنید. بهتر است در برخی روندهای کاری و حتی زندگی شخصی خود تغییراتی ایجاد کنید. البته این افکار و فشارها ممکن است موجب عصبانیت شما شوند. احتمال دارد از کوره در بروید و با اطرافیان وارد بحث و کشمش بشوید. این موضوع حتی در رابطه عاطفی شما نیز ممکن است روی دهد. سعی کنید از این بحث های بی انتها و بی نتیجه دوری کنید. شما و فرد موردعلاقه تان از شدت ناراحتی نمی توانید حتی به چشمان یکدیگر نگاه کنید. در این میان یکی از شما می داند که چه می خواهد و چرا در این رابطه است اما با همه اینها، کشمکشی به وجود می آید که خوشایند نیست.

تیر

امروز می توانید با افراد جدیدی آشنا بشوید. احتمال دارد با فردی که واقعا برایتان ارزش و احترام خاصی دارد و او را متفاوت از بقیه می دانید رابطه دوستانه و صمیمی تری برقرار کنید. انرژی های عاطفی امروز بسیار خوب هستند و می توانید ارتباط های پرمهری با دوستان، همکاران و اعضای خانواده داشته باشید. از تغییر در کارهای خود نترسید و با اعتماد به نفس جلو بروید. امروز وجودتان سرشار از عشق است. از فرصت پیش آمده استفاده کنید. مطمئن باشید امروز نیمه گمشده خود را ملاقات خواهید کرد فقط باید حواستان جمع باشد و به نشانه ها توجه داشته باشید. به محض ملاقات با او، قراری ترتیب دهید و با هم در مورد علاقه مندی هایتان حرف بزنید.

مرداد

امروز انرژی های موجود در هوا موجب می شوند تا تغییرات متعددی در زندگی و حتی طرز فکر خود ایجاد کنید. اگر برنامه هایی که در سر دارید با مشکل یا مانع مواجه شده اند، روش های جدید را امتحان کنید. یا حتی اگر لازم است پروژه کاری دیگری را از ابتدا آغاز کنید. احساسات لطیف و مهربانی شما امروز موجب آشنایی با افراد جدید می شود. از نیرویی که امروز دارید برای ترک عادت های بد خود استفاده کنید. امروز متاسفانه متوجه می شوید شما تنها فردی نیستید که در مرکز توجه فرد مورد علاقه خود قرار دارید و بسیار موجب ناراحتی و رنجش شما می شود. اما برای ادامه ارتباط ناگزیر به پذیرفتن این مساله هستید.

شهریور

امروز ذهنتان به طور کامل مسدود و بلوکه شده است. نمی توانید روی کارهای خود تمرکز کنید. اگر مجبور به نوشتن هستید، نمی توانید جملات و عبارت های مناسب را بیابید و گویا مغزتان خالی شده است. اما نگران نباشید. کمی به خود استراحت دهید. یا شاید بهتر باشد روش های جدیدی را برای پیشبرد کارها انتخاب کنید. مطالعه و تحقیق در این مسیر برایتان بسیار مفید خواهد بود. . امروز متوجه می شوید برای اطرافیان جذابیت بسیاری دارید. امروز می توانید فرد موردعلاقه خود را خوشحال یا او را بیشتر به خود جذب کنید. کارهایی که در این راستا انجام می دهید نیز به هوش و تجربه شما بستگی دارد.

مهر

امروز انرژی بسیار در وجود خود حس می کنید. دوست دارید همه افکار و ایده هایتان را عملی کنید و سریعا همه کارهای خود را پیش ببرید. برایتان مهم نیست چه کاری انجام دهید فقط دوست ندارید بنشینید و دست روی دست بگذارید. هنگامی که کاری که می خواهید را انجام می دهید، به هیچ عنوان دوست ندارید نیمه کاره رهایش کنید و با هر زحمتی باشد آن را به نتیجه خواهید رساند. این پشتکار و روحیه عالی در مسایل عاطفی نیز مصداق دارند. با عشقتان لحظه های خوبی خواهید داشت. دوست دارید از دانش خود برای غعشقتان حرف بزنید و او را نیز از افکار خود آگاه کنید. این مساله موجب نزدیکی بیشتر شما می شود.

آبان

امروز لحظه های شاد و انرژی بسیاری دارید. همه کارهای که در چند وقت اخیر روی هم انبار شده بودند، با انرژی زیاد و پشتکار خوبی که امروز دارید، انجام می شوند. می توانید حتی برای آینده بهتر و پیشرفت بیشتر برنامه ریزی های درست و دقیق داشته باشید. شاید تصور کنید همه چیز ناگهانی اتفاق افتاده است اما همه اینها نتیجه تلاش هایی است که از مدت ها قبل آغاز کرده اید. از نظر عاطفی و احساس رویدادهای هیجان انگیز و شادی برای شما رخ خواهد داد و همه تلاش هایی که در این مدت کرده اید بالاخره به سرانجام خواهد رسید. امروز آغوش خود را برای عشق باز کنید و با دست و دل بازی زیاد، احساسات خوب خود را نثار فردی کنید که صمیمانه دوستش دارید.
 
آذر

امروز این را در نظر داشته بشید که مردم در نخستین برخورد روی ظاهر شما بیشتر قضاوت می کنند. بنابراین، بهترین لباس های خود را بپوشید و با لبخند در جمع هایی حاضر شوید که برای اولین بار است آنها را می بینید. بسیار با وسواس حرف بزنید و بدانید موقعیت اجتماعی شما علاوه بر دانش و مهارت به این مسایل نیز بستگی دارد. در مسایل عاطفی احتمال آشنایی با یک فرد جدید وجود دارد. این فرد می تواند حواس شما را پرت و قلبتان را تسخیر کند. با او قرار ملاقات بگذارید و در مورد علاقه مندی ها و افکار خود برای هم حرف بزنید. شاید این آشنایی به دوستی طولانی مدت تبدیل شود.

دی

امروز به اطرافیان و کار و زندگی شخصی خود احساس های بسیار خوبی دارید. فکر می کنید همه چیز بر وفق مراد است و هیچ مانعی نمی تواند شما را از این حس خوشبختی دور کند. همین طور هم هست. فقط باید اعتماد به نفس داشته باشید و جزئیات بیهوده را نادیده بگیرید. اگر کسی با حرف هایش شما را آزار می دهد بهترین کار بی محلی است. در مسایل احساسی نیز با این همه انرژی خوبی که دارید می توانید لحظه های بسیار شادی را در کنار عشقتان داشته باشید. اگر کمی بی اعتمادی میان شما وجود دارد، با تلاش و صبر آن را برطرف کنید و پایداری بیشتری برای ارتباط خود رقم بزنید.

بهمن

امروز باید به آینده نگاه کنید و به سمت پیشرفت خود گام بردارید. شاید بهتر باشد در این راستا کار یا فعالیت جدیدی در زندگی خود آغاز کنید. ایجاد تغییر برای شما بسیار لازم و مفید است. شاید تصور کنید کمی بداقبالی به شما روی آورده است اما به این حس ناامیدکننده بها ندهید. با اعتماد به نفس و تغییر روش می توانید از این ناراحتی ها دور شوید. امروز شاید فردی از جنس مخالف ذهن شما را درگیر خود کند. دوست دارید با او آشنایی نزدیکی برقرار کنید اما از طرفی هم تمایلی به این کار نشان نمی دهید زیرا آزادی کنونی خود را بیشتر  دوست دارید. اماباید بدانید فاصله گرفتن از دیگران دردی از شما دوا نمی کند و همیشه نمی توانید تنها بمانید.

اسفند

یک روز سرشار از انرژی در انتظار شما است. امروز از خلاقیت و نیرویی که دارید استفاده کنید و همه کارها رابه نفع خود پیش ببرید. امروز برای انجام کارها و وظایف خود انرژی بالایی خواهید داشت. با این انرژی و روحیه برای خود برنامه ریزی کنید تا در روزهای آینده نیز این موفقیت ها را داشته باشید. در مسایل عاطفی در کنار فرد مورد علاقه تان بسیار خوشحال هستید. در کنار او احساس آرامش دارید. با صداقت به پایداری بیشتر این رابطه کمک کنید و این را بدانید که بهترین جفت برای یکدیگر هستید.










تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن