تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در انسان پاره گوشتى است كه اگر آن سالم و درست باشد، ديگر اعضاى بدنش هم با آن سا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798673466




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فال امروز دوشنبه بیست و یکم مهرماه سال 1393


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



فال امروز دوشنبه بیست و یکم مهرماه سال 1393




به این مطلب امتیاز دهید

  سرویس کشکول جام نیوز:   فروردين اگر تصميم مهمي مي خواهيد بگيريد يا مي خواهيد به افراد مسن يا رئيس تان نزديك شويد اكنون زمان خوبي است. در رابطه با روابط دوستانه همه چيز به خوبي پيش مي رود و شرايط بهتر مي شود.   ارديبهشت امروز احتمال دارد نظرتان در مورد موضوعی مهم عوض شود.اگر احساس کردید بر سر دو راهی قرار دارید یاداشتی بردارید و روی آن نکات مثبت ومنفی را بنویسید.این کار باعث می شود انتخاب درستی داشته باشید.   خرداد دوستان حرف هاي زيادي براي گفتن دارند و با هم غيبت مي كنيد. اما به خاطر داشته باشيد كه نبايد از اعتماد ديگران استفاده كنيدو رازهاي آنها را به همه بگوييد زيرا حتماً براي خودتان مشكل ايجاد مي كنيد بنابراين بيشتر از همه به اعتماد ديگران احترام بگذاريد.   تير شاید، نخواهید کسی روی تان را زمین اندازد اما اگر دست از لجبازی و غرورتان برندارید هیچ کس به شما کمک نخواهد کرد.
مرداد امروز روزي عالي براي به وجود آوردن هر تغيير مثبتي در زندگي تان مي باشد. حتي اگر درحال حاضر همه چيز به خوبي پيش رود، همين حالا به اين نتيجه مي رسيد كه اگر كمي اصلاحات، در زندگي به وجود آوريد، اوضاع كمي بهتر از اين مي شود پس ببينيد امكان انجام چه كارهايي وجود دارد ولي برنامه هايتان را با افراي كه تاثير گذار در برنامه هاي شما هستند، درد ميان بگذاريد. اگر آنها را در برابر عمل انجام شده قرار دهيد، اوضاع، چندان خوب پيش نخواهد رفت.
شهريور مشکلات را بزرگ می کنید.باید مراقب خودتان باشید.اگر برنامه تفریحی دارید،شاید تغییراتی در آن به وجود آید اما آماده باشید.تنها خونسرد باشید.
مهر متاسفانه امروز ممکن است خیلی زود تسلیم نگرانی ها و شک ها شوید،چه واقعی باشند و چه نباشند.نگرانی ها می خواهند ذهن شما را تسخیر کنند و شما متعجبید که با این اوضاع چگونه کارها را با نهایت توانایی تان انجام می دهید.با این حال این امر هیچ کمکی به شما نمی کند چرا که یکی از افراد مافوق شما سرش را بالا گرفته و از آن بالا خیلی حقیرانه به شما می نگرد و به شما این احساس را می دهد که همانند یک گربه به دام افتاده اید.
آبان امروز روز حساب و رسیدگی به کارهاست.بنابراین مراقب بیرون رفتن های تان باشید.در حال حاضر مورد توجه هستید و هیچ کس نمی تواند شما را نادیده بگیرد.
آذر در حال حاضر يك رابطه خاص در زندگي شما وارد مي شود. ولي بدلايلي زمان براي اين كه اين رابطه را به جلوتر بكشانيد زمان خوبي نيست. شايد يكي از شما از اين كه خود را وقف رابطه اي بكند وحشت دارد يا هنوز نياز داريد همديگر را بهتر بشناسيد. بهرصورت، بايد قبول كنيد كه هر مسئله اي زمان خاص خودش را براي اتفاق افتادن دارد چه به برنامه شما جور در آيد يا نيايد.
دي اگر احساس مي كنيد تغييراتي در حال انجام است درست است. اما اجازه ندهيد كه منفي انديشي شما را كسل وبدخلق كند. در حال حاضر ستارگان واقعاً از شما حمايت مي كنند. بنابراين جاي هيچ نگراني نيست. خوشحال باشيد!
بهمن امروز تمایل زیادی به تغییر خود دارید. احتمال خرید وجود دارد زیرا هیچ چیزی به اندازه لباسهای نو تصویر تازه ای به شما نمی دهد. همچنین شاید به کاری آرامش بخش مانند ماساژ زیبایی درمانی بپردازید. چرا که نه ؟!
اسفند اگر تعهد مالی تان در خالی کردن حسابتان کمی زیاد بوده است از دور و برتان بپرسید به سادگی جواب را پیدا خواهید کرد. امکان دارد کمی حیله گرانه باشد.اگر شراکت سرمایه در تعهد بوده دارد شکافی بین شمار شریکتان ایجاد می کند . برای تشخیض آن با یک دوست صمیمی واقعی مقداری وقت صرف کنید.   نیک صالحی 207




۲۱/۰۷/۱۳۹۳ - ۰۷:۰۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن