تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804736275




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پول در انتخابات آمریکا/ناامیدی مردم از تغییر/ «دموکرات ها پیروز می شوند»


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: پول در انتخابات آمریکا/ناامیدی مردم از تغییر/ «دموکرات ها پیروز می شوند»


امسال برای انتخابات میان دوره ای کنگره آمریکا، بیشترین هزینه تبلیغاتی در مقایسه با سال های قبل هزینه شده است. آمریکایی ها معتقدند در انتخابات آمریکا، پول خرج کردن مهم تر از توانایی نامزدها برای پیروزی در انتخابات است. به گزارش سرویس مانیتورینگ پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، همزمان با برگزاری انتخابات میان دوره ای دو مجلس «سنا» و «نمایندگان» آمریکا، نظرسنجی های تازه نشان می دهد بیشتر مردم این کشور، خواهان افزایش احزاب سیاسی اند، زیرا دو حزب مطرح کنونی را نماینده افکار عمومی کشورشان نمی دانند.
نظرسنجی موسسه «گالوپ» در ماه سپتامبر (شهریور گذشته) نشان داد، حدود 60 درصد مردم آمریکا معتقدند می بایست احزاب بیشتری در این کشور وجود داشته باشد.
معتقدم همیشه باید حق انتخاب بیشتری وجود داشته باشد تا در جامعه، دموکراسی برقرار شود.
  مایکل فاینشتاین، عضو حزب سبز، نیز گفت: رسانه ها همیشه از ما به عنوان گزارش حاشیه ای و یا بر هم زننده نظامی که در حقیقت، خودش فاسد است، خبررسانی می کنند. وقتی در دامِ انتخاب میان بد و بدتر می افتید، گزینه بد را انتخاب می کنند. این نظام سیاسی است که هر چه کمتر نماینده مردم می شود.
تحلیل گر سیاسی ( خانم سالمند) در این باره گفت: در آمریکا پول، پشتوانه سیاسی است. در محیط سیاسی امروز، و با هزینه های سرسام آور تبلیغات انتخابات برای احزاب سیاسی، فعالیت حزب سوم در این کشور بسیار دشوار است.
  مردم آمریکا امروز (سه شنبه، 13 آبان برابر با 4 نوامبر) در حالی در انتخابات میان دوره ای مجلس نمایندگان سال 2014 شرکت کردند که امیدی به ایجاد «تغییر» در آینده کشورشان ندارند.
به گزارش شبکه تلویزیونی « پرس تی وی » ، برابر نظرسنجی تازه « واشنگتن پست » از زمان به قدرت رسیدن « باراک اوباما » ، رئیس جمهور آمریکا ، فقط 22 درصد از آمریکا از وضع مالی خود رضایت دارند.
برابر همین نظرسنجی ، 57 درصد دیگر بر این باورند ، استانداردهای زندگی آمریکایی رو به افول گذاشته است.  
بسیاری از تحلیلگران بر این باورند ، در حالی که محبوبیت « اوباما » ی دموکرات به شدت کاهش پیدا کرده است ، جمهوری خواهان پیروز این انتخابات خواهند شد.

برابر نظرسنجی که موسسه «گالوپ» پیش از انتخابات میان دوره ای برگزار کرد، فقط 14 درصد از مردم آمریکا نحوه عملکرد کنگره را تائید کردند.
برابر نظرسنجی «ای بی سی نیوز» و «وال استریت ژورنال»، در همین زمان نیز از هر 10 آمریکایی 6 نفر از وضع اقتصادی در آمریکا ناراضی هستند و بیش از هفتاد درصد بر این باورند که کشور در مسیری اشتباه پیش می رود.
در این نظرسنجی، حدود هشتاد درصد از شرکت کنندگان، دید مثبتی درباره دستگاه سیاسی کشورشان نداشتند.
کنگره کنونی یکی از منفورترین کنگره ها در تاریخ آمریکا محسوب می شود.
دموکرات ها از این نگران اند که جمهوری خواهان نه فقط بر مجلس نمایندگان، بلکه بر سنا نیز مسلط شوند.
  رکوردشکنی هزینه برای برگزاری انتخابات آمریکا انتخابات میان دوره ای کنگره آمریکا در حالی برگزار می شود که امسال برای این انتخابات، بیشترین هزینه تبلیغاتی درمقایسه با سال های قبل انجام شده است. بسیاری از مردم این ایالت بر این باورند سال هایی که اوباما در قدرت بوده است، تغییر چندانی در زندگی آنها حاصل نشده است.
یک خانم آمریکایی در این باره گفت:«قطع نظر از اینکه نتیجه انتخابات چه باشد، انتخابات در آمریکا بیشتر به این مربوط می شود که چه کسی بیشترین پول را دارد یا بیشترین آشنایی را با مردم دارد و نه اینکه لزوما در واشنگتن  چه کارهایی را می توانند انجام بدهند.»
یک پیرمرد آمریکایی نیز گفت:« به نظرمن، شرکت در انتخابات بسیار حائز اهمیت است. من فکر می کنم همه باید در انتخابات شرکت کنند و نظر خودشان را اعلام کنند. من همین کار را انجام خواهم داد.»
یک پیرمرد آمریکایی  هم گفت:« اگر جمهوری خواهان کنترل سنا را در دست نگیرند، بن بست جدی سیاسی در دو سال آینده در کشور بوجود خواهد آمد. اگر جمهوری خواهان کنترل سنا را در دست بگیرند، رایزنی های بیشتری بین کنگره و رئیس جمهور انجام خواهد شد و کارها بهتر خواهد شد.»
یک مرد میانسال آمریکایی نیز گفت:« اوضاع کنگره همانند گذشته خواهد بود. تا زمان برگزاری انتخابات آتی ریاست جمهوری در آمریکا، همین وضع به قوت خود باقی خواهد ماند و کارایی نخواهد داشت.»   یک زن هم گفت: وضع آن طور که باید باشد، نیست؛ اما امیدوارم اوضاع بهتر شود. بسیاری از کسانی که به رقابت های دوانی می آیند و شرط بندی می کنند در نهایت بازنده می شوند و با جیب خالی به خانه هایشان باز می گردند. انتخابات در آمریکا نیز شبیه همین مسئله است. شش سال پیش باراک اوباما درباره امیدها صحبت کرد، اما دیگر از این امیدها خبر چندانی نیست.
دانلود

لینک را کپی کنید


سه شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن