تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816605699




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قانون امر به معروف تا کنون رای خوبی آورده است، باید قدردان نمایندگان بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: آقا تهرانی: قانون امر به معروف تا کنون رای خوبی آورده است، باید قدردان نمایندگان بود اصفهان – نماینده مردم تهران با اشاره به قانون در حال تصویب امر به معروف و نهی از منکر در مجلس شورای اسلامی، گفت: 18 ماده از این قانون 24 ماده ای در مجلس تا کنون رای خوبی آورده است و لذا باید از نمایندگان مجلس تشکر و قدردانی کرد.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی آقا تهرانی شامگاه دوشنبه در مراسم شب عاشورای هیات انصار الحسین (ع) اصفهان گفت: راه خود سازی معرفت، ایمان، ثبات قدم و صداقت است.
وی ادامه داد: برای کسب معرفت باید خود شناسی، خداشناسی، هستی شناسی داشت که بی شک برای خود شناسی باید انسان شناسی داشت و در خصوص جایگاه انسان کامل که در نبوت و امامت متبلور است کسب معرفت کرد.
وی اظهار کرد: صداقت در گفتار و رفتار از طریق تربیت صحیح و تمرین حاصل می شود و بی شک انسان صادق خلف وعده نخواهد کرد.
وی با اشاره به نامه های سران کوفه به امام حسین (ع) و نقض عهد و پیمان آنها، گفت: بی شک آسیب شناسی چرایی این نقض پیمان بستر حرکت صحیح امروز جامعه اسلامی را رقم خواهد زد.
حجت الاسلام آقا تهرانی با بیان اینکه اهل دنیا برای کسب قدرت دنیایی از هر وسیله ای بهره می جویند، افزود: اهل آخرت برای رسیدن به اهداف خود از راه اشتباه و غلط بهره نمی جویند ولی در سیاسیون ما این مساله نهادینه نشده است و کارهای اشتباه بسیار زیاد است.
وی با بیان اینکه در مقابل حاکمیت الهی، حاکمیت طاغوت قرار دارد، گفت: کسی که در برابر حکومت الهی بایستد جزء مفسدین است و برخورد با چنین افرادی نیازمند دادگاه نیز نخواهد بود.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فتنه گرانی که در راس فتنه قرار دارند باید بدانند چه جرمی انجام داده اند و وقتی که امام جامعه اسلامی دستور می دهد که فتنه نکنید، نباید بیانیه دهند و بعد از فرمان رهبر مردم را به کف خیابان ها بکشند.
وی با اشاره به حدیثی از امام حسین (ع) در مسیر هجرت به کربلا، گفت: ایشان معتقدند مردم بنده دنیا هستند و دین لقه لقه زبانی بیش نیست زیرا تا مادامی که دین معیشت آنها را تامین می کند در مسیر دین هستند و اگر دین برای آنها هزینه بردار شد، یاری دین را رها می کنند.
حجت الاسلام آقا تهرانی با اشاره به فرازهایی از ایثارهای شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: البته مردانی در ایران اسلامی ثابت کردند که پای وعده الهی خود تا پای جان ایستاده اند و از همین رو امام خمینی (ره) معتقد بودند این افراد بعد از یاران پیامبر (ص) در تاریخ اسلام بی نظیر بوده اند.
وی با بیان اینکه انقلاب ما زمینه ساز حکومت امام زمان (عج) است، تصریح کرد: این حکومت آزمونی برای ولایتمداری و تبعیت از امام در جامعه اسلامی است و بی شک کسی که در آزمون تبعیت از ولی فقیه نمره مردودی بگیرد در امتحان تبعیت از امام معصوم (ع) نیز مردود خواهد شد.
این فعال فرهنگی و سیاسی با اشاره به اینکه امام حسین (ع) هدف قیام خود را امر به معروف و نهی از منکر دانسته اند، افزود: امروز باید ببینیم در جامعه اسلامی چقدر رسالت امر به معروف و نهی از منکر را جدی می گیریم.
وی با انتقاد از برخی سخنان غلط رایج در جامعه، گفت: برخی می گویند آخرت دیگران به ما چه ربطی دارد در حالی که براساس مبانی اسلامی مردم در جامعه دینی بر رفتار خانواده، اطرافیان، هموطنان، دولت و مجلس باید احساس مسوولیت کنند و خطاها را گوشزد کنند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: البته امر به معروف و نهی از منکر مراحلی دارد که گام نخست آن اظهار تنفر قلبی و مرحله دوم آن تذکر لسانی است که همه آحاد مردم باید انجام دهند و مرحله یدی و اجرایی آن با نظام اسلامی است.
وی با تاکید بر اینکه بسیاری از مادران شهدا از وضعیت فرهنگی جامعه ابراز نارضایتی می کنند، تصریح کرد: در دیدار با مادر شهید ردانی پور ایشان تاکید داشت که به مردم بگویید ما بچه های خود را ندادیم که کارهای غلط در جامعه انجام شود و یا اینکه دختران موهای خود را به نمایش گذارند.
عضو موسسه امام خمینی (ره) قم با اشاره به تلاش عده ای برای ربط دادن اسید پاشی در اصفهان به امر به معروف و نهی از منکر، گفت: اسید پاشی منکر است و آن فرد مجرمی که این منکر را انجام داده است کارش ربطی به امر به معروف و نهی از منکر نمی تواند داشته باشد.
وی با اشاره به قرین شدن تصویب این قانون بعد از 36 سال از عمر انقلاب با ایام شهادت امام حسین (ع) و هفته امر به معروف و نهی از منکر گفت: برای تهیه این قانون با بهره گیری از ظرفیت فرهنگ قرآن و عترت تلاش علمی خوبی صورت گرفته است و مواد آن با کمترین ابهام روبه رو است.
حجت الاسلام آقا تهرانی در عین حال از مردم خواست با مطالعه دقیق این قانون نقطه نظرات خود را از طریق سایت به وی اعلام کنند.
وی تصریح کرد: دختر و زن امروز در جامعه ما مورد حمله دشمن است و از همین رو باید بیش از گذشته به دنبال کسب معرف دینی باشد.
این کارشناس فرهنگی و اجتماعی با بیان اینکه ولایت فقیه محور خیمه انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: اگر آیت الله خامنه ای در این جامعه نبود دشمن یک روزه ایران را در اختیار می گرفت.
وی تاکید کرد: باید گوش و چشم ما به زبان و دهان رهبر باشد و کاری به عملکرد دیگران نداشته باشیم زیرا تنها کلام ولی فقیه برای ما حجت است.
این کارشناس و مبلغ دینی گفت: حاضرم قسم بخورم که در وجود آیت الله خامنه ای هیچ نفسانیتی دیده نمی شود و محکم و به خوبی در برابر دشمن ایستاده است.
وی با بیان اینکه دشمن در حال برنامه ریزی نرم افزاری بر علیه جامعه اسلامی است، اظهار کرد: متاسفانه برخی نیز در داخل در مسیر دشمن قدم برمی دارند و اهل تساهل و تسامح شده اند.
حجت الاسلام آقا تهرانی با تاکید بر اینکه در مسیر دین باید ثابت قدم بود، افزود: باید همواره دغدغه دینداری خود و اطرافیان خود را داشته باشیم زیرا دستور قرانی است که خود و خانواده خود را از آتش دوزخ نجات دهید.
وی با اشاره به فرار برخی از همراهیان امام حسین (ع) پس از اتمام حجت ایشان در مسیر حرکت به سمت کربلا، گفت: این افراد ملاک راحتی را به جای رضایت الهی برگزیدند و ولی الهی را تنها گذاشتند.
وی تاکید کرد: باید مراقب بود از مسیر اهل بیت (ع) جدا نشویم زیرا راهکارهای ایشان برای اداره دنیا و آخرت راهکارهایی بی نظیر است که کسی در دنیا مانند آن را ارائه نکرده است.
/ م 546/7134/پ


13/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن