تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بسم اللّه‏، شفاى هر دردى و يارى كننده هر دارويى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814672308




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازسازی صحنه‌های بمباران شیمیایی سردشت


واضح آرشیو وب فارسی:کورد نیوز: تاریخ انتشار : 15:30:27 , 1393/06/21

بازسازی صحنه‌های بمباران شیمیایی سردشت
مسئول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: از پروژه‌های بزرگ قابل اجرا در هفته دفاع مقدس بازسازی صحنه های بمباران شیمیایی سردشت در پادگان حیدرلوی ارومیه است.
در اين رابطه در سال آينده نيز يک کنگره با عنوان پيشمرگان کرد مسلمان با مشارکت 3 استان کردستان، کرمانشاه و آذربايجان غربي به ميزباني استان کردستان برگزار مي شود و بنا است که تا آخر امسال 5 يادواره شهداي پيش مرگ در شهرستان هاي سني نشين اجرا کنيم چون بالاي 700 شهيد پيش مرگ در استان وجود دارد.


با توجه به اينکه دبيري برنامه هاي هفته دفاع مقدس در سپاه شهداي استان با سازمان حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس است، بيش از 36 برنامه ثابت اجرايي و 34 برنامه به صورت روز شمار به تمامي شهرستان هاي استان ابلاغ شده و علاوه بر آن مقرر است که در هر شهرستان نمايشگاه هفته دفاع مقدس برگزار شود.


در واقع بازسازي صحنه هاي بمباران شيميايي سردشت يک پروژه بسيار بزرگي بوده که امسال اجراکنندگان آن از ناحيه سپاه تهران هستند و انشاءالله از سال هاي آينده، نيروهاي خودي آنها را آموزش ديده و برنامه ها را کارگرداني و اجرايي مي کنند.

 



15:30:27 , 1393/06/21





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کورد نیوز]
[مشاهده در: www.kurdnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن