تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا هنگام نشستن، بيشتر رو به قبله مى نشست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819910968




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اغفال خانواده هاي زندانيان با وثيقه گذاري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ آبان ۱۳۹۳ (۱۶:۱۱ب.ظ)
اغفال خانواده هاي زندانيان با وثيقه گذاري يک باند شش نفره کلاهبردار که با اقدامات سودجويانه 28 ميليارد ريال از شهروندان کلاهبرداري کرده بودند توسط پليس آگاهي استان لرستان دستگير شدند.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار محمد قنبري گفت: در پي كسب اطلاعاتي مبني بر اينكه افرادي سودجو جهت اقدامات سود جويانه با حضور جلوي ساختمان دادگستري شهرستان خرم آباد با توسل به شيوه هاي متقلبانه به خانواده زندانيان مراجعه و با ترفندهاي گوناگون جهت كسب منافع مادي به آنان اعلام کردند با نفوذ بسيار بالايي كه در دستگاه قضائي دارند در كمترين زمان قادر به وثيقه گذاري و آزادي زندانيان هستند، موضوع به صورت ويژه در دستور كار اداره مبارزه با جعل و كلاهبرداري پليس آگاهي استان قرار گرفت.
وي افزود: با چندين روز كار اطلاعاتي مشخص شد افراد كلاهبردار باند بزرگي را تشكيل و در عمل مجرمانه فعاليت دارند و با به كار گيري روش هاي متقلبانه افرادي كه سطح سواد چنداني نداشته و در روستاها و حاشيه شهر سكونت دارند با پرداخت وجه ناچيزي آنان را اغفال و سند مالكيت زمين و يا ساختمان آنها را در جهت وثيقه گذاري براي زنداني تهيه و سپس با تباني و پرداخت رشوه به كارشناسان دادگستري قيمت اسناد را كه ارزش چنداني نداشته بسيار بالاتر از قيمت واقعي ارزيابي مي نمايند و تحت اين عنوان با اين شيوه و شگرد دو برابر وجه قرار صادره را از خانواده زنداني تصاحب و زنداني را كه داراي قرار بازداشت سنگين بوده آزاد مي کنند.
فرمانده انتظامي استان اظهار داشت: با هماهنگي مقام قضائي شش تن از اعضاي اين باند شناسايي و در يك عمليات منسجم در شهرستان خرم آباد دستگير شدند.
قنبري با بيان اينكه از اين متهمان تا كنون مبلغ 28 ميليارد ريال كلاهبرداري كشف شده است، خاطر نشان کرد: شش کلاهبردار با قرار صادره روانه زندان شدند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن