تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):روزه‏دارى كه زبان و گوش و چشم و جوارح خود را حفظ نكرده روزه‏اش به چه كارش خواهد آمد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819796217




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئولان اجازه ندهند در عزاداري ها انحراف بوجود آيد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ آبان ۱۳۹۳ (۱۹:۴۸ب.ظ)
امام جمعه شيراز: مسئولان اجازه ندهند در عزاداري ها انحراف بوجود آيد بايد مسئولان نسبت به انحرافات در عزاداري ها اشراف و پيشگيري داشته باشند و اجازه ندهند در عزاداري ها انحراف بوجود آيد.
به گزارش خبرگزاري موج، امام جمعه شيرازدر نشست شوراي فرهنگ عمومي استان فارس ضمن تسليت ايام عزاداري اباعبدالله الحسين (ع) گفت : بايد مسئولان نسبت به انحرافات در عزاداري ها اشراف و پيشگيري داشته باشند و اجازه ندهند در عزاداري ها انحراف بوجود آيد.
نماينده ولي فقيه در استان فارس، با بيان اينکه شوراي فرهنگ عمومي زيرمجموعه اي از شوراي عالي انقلاب فرهنگي است تصريح کردند: رهبر معظم انقلاب دستورالعملي را براي شوراي عالي انقلاب فرهنگي مطرح فرمودند که بايد مورد توجه شوراي فرهنگ عمومي نيز باشد.
آيت الله ايماني در ادامه با بيان اينکه منظور از فرهنگ، فرهنگ ديني و انقلاب اسلامي است اظهار داشتند: از ديد رهبر معظم انقلاب فلسفه وجودي شوراي عالي انقلاب فرهنگي در اين دستورالعمل، فهم، تبيين، تثبيت و انفاذ هويت فرهنگ اسلامي، باز آرايي مداوم جبهه فرهنگي و پايش پيشرفت هاي فرهنگي کشور متناسب با ظرفيت هاست.
وي با يادآوري اينکه در مراحل اوليه شامل فهم، تبيين ، تثبيت و انفاذ تا کنون خوب کار نشده است تصريح کردند: اولويت هاي امروز شوراي عالي انقلاب فرهنگي و پيرو آن، شوراي فرهنگ عمومي استانها، تحقق و اجراي سريع و کامل تصميمات و پيگيري آنها تا حصول نتيجه کامل است.
امام جمعه شيراز با بيان اينکه در جلسات پيشين شوراي فرهنگ عمومي استان فارس چهار مرحله تصميم سازي، تصميم گيري، اجرا و پيگيري بررسي و تصويب شده است خاطرنشان کردند: اين مراحل بايد در دستورالعمل هاي جاري شورا لحاظ شود و بايد تصميمات شورا ضمانت اجرايي داشته باشند و به جد دنبال شوند.
رئيس شوراي فرهنگي استان فارس افزود: در مقابل ما جبهه عظيم فرهنگي قرار دارد و همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرموده اند بايد برخورد با جبهه دشمن فعال و مبتکرانه باشد اما متاسفانه در بعضي موارد برخورد ما منفعلانه بوده است.
آيت الله ايماني با بيان اينکه در حال حاضر کانونهاي فرهنگي و مذهبي فعالي در سطح شيراز حضور دارند، تاکيد کردند: بايد شوراي فرهنگ عمومي استان براي همکاري با اين کانونها قدمهاي بيشتري بردارد.
وي با اشاره به همزماني روز سيزدهم آبان و عاشوراي حسيني، تاکيد کردند روز 13 آبان روز ملي مبارزه با استکبار و براي جامعه ما مسئله مهمي است و نبايد اين همزماني باعث کمرنگ شدن يوم الله 13 آبان و بروز مشکلات شود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن