تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820813149




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت تدبیر و امید تاکید ویژه ای به مراقبت از سلامت مجموعه‌های کاری دارد -


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: جبارزاده:
دولت تدبیر و امید تاکید ویژه ای به مراقبت از سلامت مجموعه‌های کاری دارد

اسماعیل جبارزاده


تبریز- خبرگزاری مهر: استاندار آذربایجان شرقی گفت: دولت تدبیر و امید تاکید ویژه ای به مراقبت از سلامت مجموعه‌های کاری دارد. به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل جبارزاده ظهر پنج شنبه در دیدار با مدیران و کارشناسان اداره کل حراست استانداری با مهم برشمردن جایگاه مجموعه‌های حفاظتی و حراستی، سلامت سازمانی و افزایش رضایت‌مندی ذینفعان را در گروی عملکرد صحیح حراست دانست و گفت: دولت تدبیر و امید بر حراست از ارزش‌های نظام و مقابله با تهدیدات و آسیب‌ها و مراقبت از سلامت مجموعه‌های کاری تاکید ویژه‌ای دارد.

وی ادامه داد: نگرش حراست‌ها باید نشات گرفته از اهمیت کرامت انسانی و صیانت از آن باشد تا ضمن تقویت اخلاق حرفه‌ای و سازمانی، فضای سالم و بانشاطی را در محیط اداری فراهم آورد.

استاندار آذربایجان شرقی پیشگیری از تخلفات را وظیفه‌ای عمومی و همگانی برشمرد و با اشاره به ماموریت ذاتی حراست در ایجاد شبکه ارتباطی امن، خاطرنشان کرد: نظارت باید دقیق، به موقع و پیشگیرانه باشد.

وی همچنین نگاه مراقبتی به مجموعه منابع انسانی را در بهبود و کارآمدی سازمان‌ها مهم ارزیابی کرد و بر حفاظت از بیت‌المال تاکید کرد.

مدیرکل حراست استانداری آذربایجان شرقی نیز در این دیدار با ارایه گزارشی از عملکرد و برنامه‌های آتی این اداره کل، اظهار داشت: نظارت کارآمد و بررسی نظام‌مند نقاط قوت و ضعف دستگاه‌ها در پیشگیری از وقوع تخلفات و اصلاح امور نتایج مثبتی به همراه دارد.

علی احمدی با بیان اصول سه‌گانه حراست شامل پیش‌بینی، پیشگیری و پیگیری، گفت: با مهندسی مجدد ساز و کارهای نظارتی و حراستی می‌توان به پویایی، هماهنگی و تقویت سازمان‌های نظارتی در جهت ارتقای سلامت اداری دست یافت. گفتنی است اداره کل حراست استانداری آذربایجان شرقی در ارزیابی سالانه وزارت کشور از عملکرد دفاتر حراست استانداری‌ها، رتبه برتر را کسب کرد.



پنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن