تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):چیزی با چیزی نیامیخته است که بهتر از حلم با علم باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804819273




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سوگواره «شب های واقعه» را از دست ندهید/ تماشای نقاشی های عاشورایی در حوزه هنری -


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: پیشنهادهایی برای آخر هفته فرهنگی
سوگواره «شب های واقعه» را از دست ندهید/ تماشای نقاشی های عاشورایی در حوزه هنری

عاشورا


تئاتر شهر تا پایان روز 16 آبان ماه مجموعه سوگواره های «شب های واقعه» را برگزار می کند، همچنین بازدید از نمایشگاه نقاشی های عاشورایی را از دست ندهید. به گزارش خبرنگار مهر، با آغاز ایام شهادت سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) فرهنگ و هنر کشور از جمله تئاتر و هنرهای تجسمی برنامه های مختلفی با موضوع عاشورای حسینی را برای عزاداران امام حسین (ع) در نظر گرفته اند از جمله این برنامه ها می توان به برگزاری نمایشگاه نقاشی های عاشورایی در حوزه هنری و برگزاری مراسم نمایشنامه خوانی «شب های واقعه» اشاره کرد. همچنین تلویزیون این روزها سریال «زمانی برای عاشقی» به کارگردانی محمد حسین لطیفی را پخش می کند. سینما نیز این روزها میزبان فیلم سینمایی «یک شب» به کارگردانی نیکی کریمی است.عاشورا را در پرده نقاشی هنرمندان ببینیدیکی از پیشنهادهای ما برای این هفته هنری شما، رفتن به نمایشگاه نقاشی های عاشورایی است. نمایشگاهی که در آن هنرمندان سرشناسی چون غلامعلی طاهری، حبیب الله صادقی، عبدالحمید قدیریان، مرتضی گودرزی، علی کاشفی، حسن رزمخواه، ایرج اسکندری، علی وزیریان، کاظم چلیپا، مرتضی اسدی و کامیار صادقی حضور دارند.این نمایشگاه با موضوع محرم و عاشورا از ساعت 8 صبح تا 18 در حوزه هنری تهران برگزار می شود.
تابلو عاشورا
نمایشنامه خوانی شب های واقعه در تئاتر شهربا آغاز ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع)، مجموعه تئاتر شهر برنامه های نمایشنامه خوانی با نام «شب های واقعه» را برگزار می کند. از جمله این برنامه ها این است که نمایش «می خواستم ببوسمت باران گرفت» به نویسندگی میلاد اکبرنژاد و کارگردانی فریدون محرابی خوانش می شود. این نمایشنامه خوانی با نقش آفرینی بهرام ابراهیمی، شمس صادقی، سیروس همتی، بهرام سروری نژاد، مهدی نمینی مقدم، مجتبی طباطبایی و محمد رضا قلم در روزهای پنجشنبه و جمعه 8 و 9 آبان ماه 93 ساعت 18 در سالن اصلی تئاتر شهر اجرا می شود.«می خواستم ببوسمت باران گرفت» به مقطعی از زندگی مسلم بن عقیل می پردازد. سوگواره «شب های واقعه» تا جمعه 16 آبان ماه ادامه دارد.
تئاتر شهر
آخر هفته زمانی برای عاشقی استاین روزها تلویزیون خالی از سریال های جدید است به همین دلیل تعدادی از سریال های قدیمی از رسانه ملی در حال باز پخش است. از جمله این سریال ها که دیدن دوباره آن همچنان می تواند برای مخاطب جذاب باشد، سریال «زمانی برای عاشقی» به کارگردانی محمد حسین لطیفی است.این سریال داستان زندگی حاج مرتضی، بازاری خوش نام و اهل خداست که یک اتفاق ناخواسته زندگی او را متحول می کند. او تصمیم می گیرد به حال و هوایی که سال ها از آن غفلت کرده، بازگردد. فرهاد قائمیان، علیرضا اوسیوند، نصرت میرعظیمی، کاظم هژیرآزاد، احمد علامه دهر، امین ایمانی، ابوالفضل همراه، امیرکاظمی، زهرا سعیدی، لیلا بلوکات، نفیسه روشن، سعیده عرب و ... بازیگران این سریال تلویزیونی هستند.
دوران عاشقی
«یک شب» را در گروه سینمایی «هنر و تجربه» تجربه کنیدبا آغاز فعالیت گروه سینمایی هنر و تجربه تعدادی از فیلم های سینمایی که به بهانه استقبال کم از سوی مخاطبان به گیشه راه پیدا نمی کردند، فرصتی برای نمایش در سالن های سینما پیدا کرده اند، فیلم های متفاوت و جذابی که دیدن آنها خالی از لطف نیست. یکی از این فیلم ها که به شما پیشنهاد می دهیم در آخر این هفته حتما به دیدن آن بروید، فیلم سینمایی «یک شب» به کارگردانی نیکی کریمی است.این فیلم داستان دختری است به نام نگار که یک شب را در خیابانهای تهران می گذراند و در این شب با سه مرد برخورد می کند که هر کدام داستانهایی از زندگی خود برای دختر می گویند. در این فیلم بازیگرانی چون هانیه توسلی، سعید ابراهیمیفر، عبدالرضا فخار و نادر ترکمانی بازی می کنند.«یک شب» در پردیس سینمایی آزادی، خانه هنرمندان، پردیس سینمای کورش، موزه سینما و سینما هویزه مشهد اکران می شود.
یک شب
برای شما آخر هفته خوبی را آرزو می کنیم.



پنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن