تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804025146




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگيري اعضاي باند كلاهبرداري تحت عنوان شركت كاريابي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ آبان ۱۳۹۳ (۱۵:۱۲ب.ظ)
دستگيري اعضاي باند كلاهبرداري تحت عنوان شركت كاريابي اعضاي باند كلاهبرداري كه تحت عناوين شركت كاريابي از 125 نفر در شهرهاي مختلف كشور كلاهبرداري كرده بودند، در عمليات كارآگاهان پليس آگاهي شهرستان ساوه استان مرکزي دستگير شدند.
به گزارش خبرگزاري موج، در نوزدهم خرداد ماه سال جاري شخصي با در دست داشتن برگه شكواييه اي به پليس آگاهي شهرستان ساوه مراجعه كرد و درخواست پيگيري كلاهبرداري يك شركت كارآفريني را اعلام داشت.
شاكي به كارآگاهان پليس آگاهي گفت: مدتي قبل در يك روزنامه سراسري تبليغ يك شركت كارآفريني را مشاهده كردم كه با تماس با مسئولان آن شركت، اعلام شد كه به جهت كاريابي يك دستگاه فيلتر سازي به قيمت حدود 50 ميليون ريال به وي فروخته مي شود و بعد از آن كليه محصولات توليدي نيز توسط خود شركت با قيمت مناسب خريداري خواهد شد
وي اضافه كرد: بعد از خريد دستگاه بعد از مدتي كه براي فروش محصولات به شركت مراجعه كردم متوجه شدم كه شركتي وجود نداشته و كارگاه توليدي آنها نيز تعطيل مي باشد كه در اين ميان من كليه سرمايه ام را متضرر شدم.
با توجه به اظهارات شاكي پرونده اي در اين خصوص تشكيل و در دستور كار كارآگاهان اداره مبارزه با جعل و كلاهبرداري پليس آگاهي استان مركزي قرار گرفت كه در تحقيقات مقدماتي و كارشناسي، كارآگاهان دريافتند كه قيمت اصلي دستگاه در حدود 150 هزار تومان بوده كه با تبليغات گسترده و عقد قرارداد خريد محصولات، دستگاه به چندين برابر قيمت و در حدود سه تا پنج ميليون تومان به فروش مي رسيده است.
با ادامه تحقيقات كارآگاهان پليس آگاهي، محل فعاليت شركت در شهرستان اسلام شهر شناسايي شد و كارآگاهان دريافتند كه اعضاي اين باند كلاهبرداري با تبليغات گسترده و فروش دستگاه و عقد قرارداد خريد محصولات، بلافاصله محل دفتر و كارگاه توليدي خود را تغيير مكان مي دهند و در صورتي كه كه مالباختگان از مخفيگاه شان مطلع مي شدند، به اشكال مختلف شاكيان خود را از رسيدگي به پرونده پشيمان كرده و رضايت آنان را جلب مي كردند.
سرهنگ رضا احمدي، رئيس پليس آگاهي استان مركزي در اين باره گفت: با مشخص شدن محل جديد فعاليت اعضاي اين باند، متهم اصلي در نخستين عمليات پليس شناسايي و دستگير شد و با انتقال به پليس آگاهي به كلاهبرداري هايي به مبلغ 500 ميليون ريال از 10 نفر با همدستي دو دوست ديگرش اعتراف كرد.
وي اضافه كرد: با توجه به اعترافات متهم، دو همدست ديگر وي نيز در عملياتي ديگر دستگير شدند و از محل فعاليت آنان تعداد زيادي اوراق مربوط به قرارداهاي تنظيم شده از 60 نفر از مالباختگان، پروانه كار با مهر استاندار جعلي، تعداد كارت تبليغاتي و مهر شركت كشف و ضبط شد.
سرهنگ احمدي در ادامه گفت: در تحقيقات تكميلي از متهمان دستگير شده و كشف اسناد و مدارك از محل فعاليت ها آنها مشخص شد كه اعضاي اين باند كلاهبرداري از سال 1389 تحت عنوان شركت هاي مختلفي چون فيلتر طاها، گروه صنعتي نستو خودرو آپان مهفر ايرانيان، گروه صنعتي دياموند توليد فيلتر هواي اتومبيل و فيلتر پدرام در شهرهايي قزوين، زنجان، كرج، كرمان، سمنان، شهريار، اراك، اصفهان، تهران و حومه فعاليت داشته اند.
وي خاطر نشان كرد: با توجه به اسناد موجود در اين مدت از حدود 125 نفر كلاهبرداري شده كه پرونده هاي آنها در پليس آگاهي شهرستان ساوه در حال رسيدگي است و كساني كه احيانا به اين روش از آنها كلاهبرداري شده است مي توانند با تلفن 42223663 تماس و پرونده خود را پيگيري كنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن