تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820038244




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعضای شركت كاریابی به كلاهبرداری های خود اعتراف كردند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: اعضای شركت كاریابی به كلاهبرداری های خود اعتراف كردند خبرگزاری پانا: اعضای باند كلاهبرداری كه تحت عناوین شركت كاریابی از 125 نفر در شهرهای مختلف كشور كلاهبرداری كرده بودند، در عملیات كارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان ساوه استان مرکزی دستگیر شدند.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۷ آبان ساعت 12:59



به گزارش خبرگزاری پانا، در نوزدهم خرداد ماه سال جاری شخصی با در دست داشتن برگه شكواییه ای به پلیس آگاهی شهرستان ساوه مراجعه كرد و درخواست پیگیری كلاهبرداری یك شركت كارآفرینی را اعلام داشت. شاكی به كارآگاهان پلیس آگاهی گفت: مدتی قبل در یك روزنامه سراسری تبلیغ یك شركت كارآفرینی را مشاهده كردم كه با تماس با مسئولان آن شركت، اعلام شد كه به جهت كاریابی یك دستگاه فیلتر سازی به قیمت حدود 50 میلیون ریال به وی فروخته می شود و بعد از آن كلیه محصولات تولیدی نیز توسط خود شركت با قیمت مناسب خریداری خواهد شد. وی اضافه كرد: بعد از خرید دستگاه بعد از مدتی كه برای فروش محصولات به شركت مراجعه كردم متوجه شدم كه شركتی وجود نداشته و كارگاه تولیدی آنها نیز تعطیل می باشد كه در این میان من كلیه سرمایه ام را متضرر شدم. با توجه به اظهارات شاكی پرونده ای در این خصوص تشكیل و در دستور كار كارآگاهان اداره مبارزه با جعل وكلاهبرداری پلیس آگاهی استان مركزی قرار گرفت كه در تحقیقات مقدماتی و كارشناسی، كارآگاهان دریافتند كه قیمت اصلی دستگاه در حدود 150 هزار تومان بوده كه با تبلیغات گسترده و عقد قرارداد خرید محصولات، دستگاه به چندین برابر قیمت و در حدود سه تا پنج میلیون تومان به فروش می رسیده است. با ادامه تحقیقات كارآگاهان پلیس آگاهی، محل فعالیت شركت در شهرستان اسلام شهر شناسایی شد و كارآگاهان دریافتند كه اعضای این باند كلاهبرداری با تبلیغات گسترده و فروش دستگاه و عقد قرارداد خرید محصولات ، بلافاصله محل دفتر و كارگاه تولیدی خود را تغییر مكان می دهند و در صورتیكه كه مالباختگان از مخفیگاهشان مطلع می شدند، به اشكال مختلف شاكیان خود را از رسیدگی به پرونده پشیمان كرده و رضایت آنان را جلب می كردند. سرهنگ "رضا احمدی"، رئیس پلیس آگاهی استان مركزی در این باره گفت: با مشخص شدن محل جدید فعالیت اعضای این باند، متهم اصلی در نخستین عملیات پلیس شناسایی و دستگیر شد و با انتقال به پلیس آگاهی به كلاهبرداری هایی به مبلغ 500 میلیون ریال از 10 نفر با همدستی دو دوست دیگرش اعتراف كرد. وی اضافه كرد: با توجه به اعترافات متهم، دو همدست دیگر وی نیز در عملیاتی دیگر دستگیر شدند و از محل فعالیت آنان تعداد زیادی اوراق مربوط به قرارداهای تنظیم شده از 60 نفر از مالباختگان، پروانه كار با مهر استاندار جعلی، تعداد كارت تبلیغاتی و مهر شركت كشف و ضبط شد. سرهنگ احمدی در ادامه گفت: در تحقیقات تكمیلی از متهمان دستگیر شده و كشف اسناد و مدارك از محل فعالیت ها آنها مشخص شد كه اعضای این باند كلاهبرداری از سال 1389 تحت عنوان شركت های مختلفی چون فیلتر طاها، گروه صنعتی نستو خودرو آپان مهفر ایرانیان، گروه صنعتی دیاموند تولید فیلتر هوای اتومبیل و فیلتر پدرام در شهرهایی قزوین، زنجان، كرج، كرمان، سمنان، شهریار، اراك، اصفهان، تهران و حومه فعالیت داشته اند. وی خاطر نشان كرد: با توجه به اسناد موجود در این مدت از حدود 125 نفر كلاهبرداری شده كه پرونده های آنها در پلیس آگاهی شهرستان ساوه در حال رسیدگی است و كسانی كه احیانا به این روش از آنها كلاهبرداری شده است می توانند با تلفن 42223663 تماس و پرونده خود را پیگیری كنند.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن