تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس كار نيكى انجام دهد ده برابر آن پاداش دارد و از جمله آنها سه روز روزه در هر ماه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813283739




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محور قرار دادن سیره اهل بیت در فعالیت های تشکیلاتی لازم است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون پرورشی وتربیت بدنی آموزش وپرورش شهرستان قدس: محور قرار دادن سیره اهل بیت در فعالیت های تشکیلاتی لازم است خبرگزاری پانا: اولین جلسه ی مربیان تشکیلاتی پیشتازان و فرزانگان در اتاق جلسات اداره ی آموزش و پرورش شهرستان قدس برگزار شد.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۷ آبان ساعت 11:38



به گزارش خبرگزاری پانا، در این جلسه که با حضور معاون پرورشی منطقه، مربیان تشکیلات پیشتازان و فرزانگان مدارس شهرستان قدس و همچنین رئیس سازمان دانش آموزی شهرستان قدس برگزار شد، اهم فعالیت های یکساله ی مربیان تشکیلات تبیین و تحلیل گردید.
احمد احمدی معاون پرورشی آموزش وپرورش شهرستان قدس گفت: توجه به فرهنگ عاشورایی و محور قرار دادن سیره و راه اهل بیت و پیامبران در فعالیت های این تشکیلات را بسیار مغتنم و لازم دانست .وی بر ارتقا کیفیت آموزش های این تشکیلات تاکید کرد و از مربیان پیشتازان و فرزانگان خواست تا با تلاشی بیشتر زمینه را برای شکوفایی تجربیات دانش آموزان فراهم آورند.
در ادامه محمد قاسمی رئیس سازمان دانش آموزی گفت: ما باید تدبیر و تفکر که یکی از منش های تشکیلات است را سرلوحه ی کار خود قرار دهیم . وی افزود: ما باید سعی کنیم میل به تفکر را در بین دانش آموزان بیدار کنیم چون دانش آموزان امروز ما در مسائل دینی بیشتر احساسی هستند و برای اینکه دچار شبهه نشوند، باید انگیزه ی تدبیر و تفکر را در آنان تقویت کنیم.
در پایان نیز کمیجانی کارشناس سازمان دانش آموزی منطقه و آذر وند، مربی راهنمای منطقه، در مورد فعالیت های لازمه ی یکسال پیش رو پیشنهادات خود را عنوان کردند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن