تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):روزه رجب و شعبان توبه ‏اى از جانب خداى عزيز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820737560




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بايد براي رفع تکدي گري راهکار داشته باشيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ آبان ۱۳۹۳ (۱۷:۳۲ب.ظ)
معاون استاندار کرمانشاه: بايد براي رفع تکدي گري راهکار داشته باشيم معاون سياسي و امنيتي استانداري کرمانشاه در جلسه ستاد ساماندهي متکديان استان گفت: همه بايد در قبال نيازمندان احساس مسئوليت کنيم چون اين افراد از خانواده هاي خود ما هستند که متاسفانه الان دچار آسيب هاي اجتماعي شده اند.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه؛ جلسه ستاد ساماندهي متکديان استان کرمانشاه با حضور معاون سياسي و امنيتي استانداري٬ مديرکل دفتر فرهنگي و اجتماعي استانداري و ديگر اعضاي اين ستاد در محل معاونت معاونت سياسي استانداري برگزار شد.
معاون سياسي و امنيتي استانداري کرمانشاه در اين نشست با بيان اينکه همه ما در قبال نيازمندان جامعه بايد احساس مسئوليت کنيم٬ خاطرنشان کرد: خوشبختانه با راه اندازي انجمن حمايت از نيازمندان استان که طي چند ماه گذشته با کمک خيرين استان صورت گرفت٬ اقدام ارزنده و مناسبي از سوي بزرگان اين شهر انجام شد و مديريت استان هم اين آمادگي را دارد که در توسعه و تبيين اين موضوع اقدامات مناسبي که در خور و شان مردم اين استان هست را انجام و مورد پيگيري قرار دهد.
آزرمي تاکيد کرد: از سازمان هاي ذيربط و ذيصلاح در حوزه مسائل اجتماعي استان مي خواهيم که در مورد ساماندهي متکديان و نيازمندان استان با توجه به شروع فصل سرما٬ با جديت و اهتمام بيشتري ورود پيدا کنند به خاطر اينکه اين افراد از خانواده هاي همين استان هستند که در اثر عواملي دچار رنج و خسران مالي شده اند ولي الان به پديده تکدي گري در جامعه روي آوردند که جاي پيگيري دارد.
آزرمي تصريح کرد: ما بدنبال مقصر و متهم در استان نيستيم٬ بلکه بنده بنا به مسئوليتي که در حوزه مسائل اجتماعي استان دارم٬ مکلف هستم در اين حوزه ورود پيدا کنم و راهکار اجرايي و برنامه ريزي اجتماعي به منظور حل مشکلاتي از اين قبيل داشته باشيم.
معاون استاندار همچنين ايجاد بسترهاي مناسب به منظور توانمند نمودن و فرهنگ سازي در خصوص رفع موانع اشتغال براي افراد نيازمند استان را ضروري برشمرد و گفت: از نهادهاي حمايتي و پشتيبان در اين حوزه مي خواهيم که برنامه ريزي بلند مدت به منظور ارتقاي فکري اين افراد را در دستور کار خود قرار دهند.
وي در بخش ديگري از سخنان خود گفت: اردوگاه هاي محل استقرار افراد متکدي بايد مرکز بازدارندگي و کانون اصلاح و تربيت افراد متکدي باشد نه اينکه آنها را دوباره به حال اوليه خودشان رها کند و کار موثري و تربيتي خاصي انجام نگرفته باشد.
شايان ذکر است در اين نشست موضوع سامانه ثبت اطلاعات متکديان و همچنين مشکلات مربوط به غربال گري اردوگاه هاي محل استقرار افراد متکدي استان مورد بحث و تبادل نظر اعضا قرار گرفت .













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن