تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سوگند به خدا ، هر كس كه حقيقت سجده را به جاى آورد ، زيان نكرد و كسى كه در سجده، ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821113532




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موانع پاسخ گویی به نسل جوان برداشته شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل آموزش و پرورش فارس تاکید کرد: موانع پاسخ گویی به نسل جوان برداشته شود خبرگزاری پانا، مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت:دردنیای امروزه با رشد فناوری نیازمند ایجاد روش های مناسب برای ارتباط موثرتربیتی با دانش آموزان هستیم.
۱۳۹۳ دوشنبه ۵ آبان ساعت 19:26



به گزارش خبرگزاری پانا، حمیدرضا آذری در همایش معاونین پرورشی وتربیت بدنی سراسر استان در تالار ملاصدرا باشگاه فرهنگیان شیراز گفت: امروز بیش از هرروز دیگر نیازمند توسعه روش های تربیتی متناسب با نیازهای شخصیتی دانش آموزان هستیم.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس خواستارایجاد فرایند مطالعاتی برای معلمان خصوصا مربیان پرورشی شد وافزود:در دنیای امروز دیگر روش های اقتداردر برخورد با نسل جوان ونوجوان جوابگو نیست.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس بااشاره به اینکه پرسش ها وشبهات زیادی در نسل جدید وجوددارد افزود: یکی ازخطراتی که وجود دارد این است که ما درمواجهه با این نسل به توجیه گری بپردازیم.
آذری گفت:بهترین روش در برابر سوالات نسل جدید تولید پاسخ هایی متناسب با رشد آنها همراه با صداقت در آن است.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت:باید موانع پرسشگری نسل جوان برداشته شود وآنها بتوانند به راحتی پاسخ پرسش های خود را دریافت کنند.
آذری خواستار آشنایی ومطالعه معلمان با آثار شهید مطهری وعلامه طباطبایی شد وافزود: پاسخ بسیاری از سوالات امروز جامعه ما در آثار این بزرگان دیده می شود.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس بااشاره به اینکه اصول اسلامی منطبق بر فطرت انسانهاس راز ماندگاری اسلام وقرآن را در طول تاریخ در برابر این همه هجمه دشمن همین دانست وافزود:باید روش های تربیتی نیز منطبق بر همین اصول یعنی فطری بودن باشد.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن