تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ميان حق و باطل جز كم عقلى فاصله نيست. عرض شد: چگونه، اى فرزند رسول خدا؟ فرمود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814744409




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگاه قضایی در استان فارس مقتدر و با عزت عمل کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندار فارس در مراسم معارفه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان: دستگاه قضایی در استان فارس مقتدر و با عزت عمل کرده است خبرگزاری پانا: استاندار فارس گفت: دستگاه قضایی در استان با اقتدار و عزت مندانه رفتار کرده است و جایگاه شایسته ای در افکار عمومی دست آورده است.
۱۳۹۳ دوشنبه ۵ آبان ساعت 12:22



به گزارش خبرگزاری پانا، سید محمد احمدی در مراسم معارفه دادستان جدید عمومی و انقلاب مركز استان كه با حضور حجت الاسلام و المسلمین رئیسی دادستان كل كشور، آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز و القاصی مهر رئیس كل دادگستری فارس برگزار شد، اظهار داشت: این استان با 44 حوزه قضایی بزرگ ترین استان كشور از این لحاظ محسوب می شود.
نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان این كه دادگستری استان با صدور احكام قاطع و اجرای قاطع این احكام، نقش بسیار مهمی در ایجاد امنیت و آسایش مردم ایفا كرده است، افزود: همه دستگاه های انتظامی، امنیتی و قضایی استان با همدلی برای اقتدار نظام اسلامی و تامین آرامش مردم تلاش می كنند.
وی با اشاره به این كه همدلی و همراهی قوا با یكدیگر و ایجاد همكاری سیستمی لازمه ایجاد آسایش و اعتلای نظام اسلامی است، تصریح كرد: اركان مختلف تامین امنیت استان، با وظیفه شناسی و تعهد بالا، در عمل به وظایف خود و پشتیبانی از دیگر نهادها، در مسیر پیشرفت استان فارس پیشرو هستند.
استاندار فارس خاطر نشان كرد: این استان به فرموده مقام معظم رهبری از لحاظ نیروی انسانی در قله قرار دارد و همه مسئولین موظفند با در نظر گرفتن این جایگاه به مردم فارس خدمت كنند.
دكتر احمدی در بخش دیگری از سخنان خود حجت الاسلام دكتر رئیسی را از ذخایر كشور به ویژه در حوزه قضایی دانست و اظهار داشت: دادستان كل كشور با داشتن سوابق ارزشمندی در سازمان بازرسی كل كشور، معاون اولی قوه قضائیه و دادستانی كل كشور، سرمایه ارزشمندی برای قوه قضائیه به شمار می رود.
نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به درگذشت مرحوم آیت الله مهدوی كنی، خاطر نشان كرد: رئیس سابق مجلس خبرگان خدمات فراوانی به نظام اسلامی و مردم داشته است كه باید همه قدردان آن ها باشیم.
وی پذیرش مسئولیت كمیته های انقلاب اسلامی و وزارت كشور در دوران گسیختگی كشور و بروز بحران های گوناگون ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی را از جمله خدمات آیت الله مهدوی كنی دانست و افزود: آن مرحوم در زمینه فرهنگی مدیریت حوزه علمیه مروی را بر عهده گرفت و در زمینه تربیت نیروهای برجسته برای مدیریت كشور نیز دست به تاسیس دانشگاه امام صادق(ع) زد كه در این زمینه نیز بسیار موفق عمل كرد.
گفتنی است در پایان این مراسم با قرائت حكم آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه، طهماسب یزدانیان به عنوان دادستان عمومی و انقلاب مركز استان فارس معرفی شد.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن