تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اولین چیزی که از انسانها سؤال می شود، نمازهای پنج گانه است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820755893




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جلسه هم اندیشی معلونان پرورشی بوشهر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: جلسه هم اندیشی معلونان پرورشی بوشهر خبرگزاری پانا : در این جلسه سیروس فتحی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت : ترویج فرهنگ اسلامی و ارزش های دینی در مدارس ، پرورش و تربیت دینی دانش آموزان را در پی دارد .
۱۳۹۳ يکشنبه ۴ آبان ساعت 14:57



به گزارش خبرگزاری پانا ، سیروس فتحی بیان داشت : دانش آموزان با درک و دریافت معرفت اسلامی ، شناخت نسبت به شهدای والا مقام به ویژه شهدای دانش آموز ، درس ایثار و از خود گذشتگی را می آموزند .
وی گفت : وظیفه همه ماست تا با دانش برنامه های هدفمند کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت و برنامه ریزی مناسب برای رسیدن به اهداف و ماموریت های پرورشی و فرهنگی ، زمینه رشد و شکوفایی استعداد های دانش آموزان را فراهم آوریم و این مهم با تعامل و ارتباط دو سویه امکان پذیر است .
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود : برای استعدادیابی دانش آموزان در عرصه های دینی ، قرآنی ، فرهنگی و پرورشی مبتنی با برنامه ها و فعالیت های مدون باشد آنگونه که در شان و شایسته جایگاه امور تربیتی است . تا بتوانیم به اهداف چشم انداز و ماموریت های آموزش و پرورش دست یابیم .
سیروس فتحی تصریح نمود : گزارش های ماهانه ، فصلی و سالانه و مستند سازی برنامه ها و فعالیت ها ضروری است .











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن