تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هركه خوش دارد دعايش هنگام سختى مستجاب شود، هنگام آسايش، بسيار دعا كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819703585




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جلسه هم اندیشی معلمان تربیت بدنی ناحیه2 آموزش و پرورش تبریز برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: جلسه هم اندیشی معلمان تربیت بدنی ناحیه2 آموزش و پرورش تبریز برگزار شد خبرگزاری پانا:اولین جلسه هم اندیشی معلمان تربیت بدنی ناحیه 2 آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی برگزار شد.
۱۳۹۳ يکشنبه ۲۰ مهر ساعت 12:19



به گزارش خبرگزاری پانا، اولین جلسه هم اندیشی معلمان تربیت بدنی ناحیه 2، بعد از از ظهر روز سه شنبه با حضورمعاون تربیت بدنی و سلامت اداره كل استان و معاون پرورشی ناحیه 2 در محل كانون الهدی (عج) برگزار گردید.

در این همایش رسول صادقی ، معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره كل آموزش وپرورش استان طی سخنانی با اشاره به تاكید و سفارش ائمه اطهار و بزرگان دین بر شادابی و نشاط درجامعه ، نقش تربیت بدنی در جهت تحقق این امر در میان دانش آموزان را ضروری دانست. وی در بخش دیگراز سخنان ضمن اطلاع رسانی المپیاد درون مدرسه ای در 26مهر ماه  در تدوین اهداف برگزاری  این المپیاد گفت: المپیاد های ورزشی در راستای هویت بخشی به جوانان و ایجاد شادابی و نشاط در بین دانش اموزان و استعداد یابی برای مسابقات جهانی صورت می گیرد.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن