تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر نزد خداوند عبادتى بهتر از شكرگزارى در همه حال بود كه بندگان مخلصش با آن عبادتش ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819104850




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايران آماده همکاري با مصر در حوزه انرژي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ آبان ۱۳۹۳ (۹:۲۴ق.ظ)
رئيس دفتر حافظ منافع ايران در قاهره؛ ايران آماده همکاري با مصر در حوزه انرژي است رئيس دفتر حافظ منافع ايران در قاهره گفت: ايران آمادگي دارد در حوزه‌هاي مختلف اقتصادي، از جمله برق و انرژي‌هاي نوين از جمله انرژي صلح آميز هسته‌اي با مصر همکاري کند.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد محموديان، رئيس دفتر حافظ منافع ايران در قاهره، که به تازگي جانشين سيد مجتبي اماني شده با اشاره به اينکه تهران خواستار همکاري با قاهره در همه زمينه‌هاست، گفت: تهران در اين راستا گام‌هايي برداشته و منتظر گام‌هايي از سوي قاهره براي به جريان افتادن همکاري‌ها در زمينه‌هاي سياسي، اقتصادي و گردشگري است.
محموديان با اشاره به اينکه ايران آمادگي دارد در حوزه‌هاي مختلف اقتصادي، از جمله برق و انرژي‌هاي نوين، از جمله انرژي صلح آميز هسته‌اي با مصر همکاري کند، تصريح کرد که باز شدن چشم انداز جديد همکاري اقتصادي و تجاري ميان دو کشور به سود مردم ايران و مصر خواهد بود.
وي با بيان اينکه ايران از هيچ گروه سياسي در مصر حمايت نمي‌کند و با منتخب مردم از طريق صندوق‌هاي رأي تعامل دارد نه افراد و جماعت‌ها اظهار داشت که ايران با دولت قاهره ارتباط برقرار خواهد کرد و قصد دخالت در امور داخلي هيچ کشوري را ندارد.
به گزارش "بوابة الاهرام" وي با رد ادعاها درباره اينکه روابط تهران و قاهره از کانال کشورهاي حاشيه خليج فارس هماهنگ مي‌شود تأکيد کرد که ايران و مصر دو کشور بزرگ هستند که براي تصميم‌گيري مستقلند و داراي تاريخي کهن و وزني منطقه‌اي هستند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن