تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند عزو جل كه فرموده است: از صبر و نماز كمك بگيريد، صبر، روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798751267




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معضل سهام عدالت برای دولتمردان فعلی |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: معضل سهام عدالت برای دولتمردان فعلی
معاون پژوهش های اقتصادی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ایجاد سهام عدالت در دولت قبل، معضلی است که جمع کردن آن برای مسوولان ، کار بسیار دشواری شده است.
کد خبر: ۴۴۴۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۶ - 25 October 2014


 معاون پژوهش های اقتصادی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ایجاد سهام عدالت در دولت قبل، معضلی است که جمع کردن آن برای مسوولان ، کار بسیار دشواری شده است.

به گزارش ایرنا، "مجید قاسمی" عصر شنبه در نشست تخصصی اقتصاد مقاومتی با بخش خصوصی در تالار امام رضا(ع) فرمانداری قم، ابراز داشت: پس از ابلاغ سیاست های اجرایی اصل 44 قانون اساسی توسط رهبر معظم انقلاب در حالی که دولت بر اجرای این سیاست ها باید اصرار می ورزید به یکباره همه چیز با ایجاد سهام عدالت خنثی شد.

وی ادامه داد: نمی دانیم چرا دولت قبل بر اجرای طرح سهام عدالت که در هیچ جای دنیا موفق نبوده و دیگران تجربه ناموفق اجرای آن را داشتند، اصرار کرد.

وی تاکید کرد: سیاست های پولی حاکم بر اقتصاد کشور در دولت های نهم و دهم باعث شده بود تا بخش تولید دچار مشکل شود که بیان مصادیق آن حوصله و زمان زیادی می خواهد.

معاون پژوهش های اقتصادی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اهداف تشکیل نشست های اقتصادی با فعالان استان ها، گفت: گزارش این نشست ها و موانع تولید در گزارشی به اطلاع مقامات ارشد نظام خواهد رسید و در آن مسائل به صورت مستند و مشخص ارائه خواهد شد لذا از این رو مشکلات همه حوزه های مختلف تولیدی و صنعتی کشور در حال جمع آوری است.

قاسمی، بحث قیمت تمام شده و مالیات بر ارزش افزوده را از مسائل پیش روی بخش صنعت در کشور عنوان کرد و افزود: در سیاست اقتصاد مقاومتی بر اصلاح نظام مالی کشور همزمان با اصلاح در چارچوب های دارایی و مالیات، قوانین بانکی و تامین اجتماعی تاکید شده و آن چه اکنون مشهود است، تولید نمی تواند به دلیل قیمت بالای انرژی و ارزش افزوده خود را بالا بیاورد و یارانه تولید نیز هنوز به خوبی در اختیار صنعت قرار نگرفته است.

وی نوسان قیمت ارز را از دیگر مشکلات بخش صنعت عنوان کرد و گفت: با موانع تولید آشنا هستیم و در شرایطی که در اقتصاد کشور رکود حاکم است در بودجه سال جاری مالیات بر ارزش افزوده به میزان 33 درصد اضافه شده، این در حالی است که در شرایط رکود باید شاهد بخشودگی های مالیاتی باشیم.

قاسمی افزود: در عین حال معتقدیم افزایشی که در قیمت ارز در بودجه امسال داده شد فشاری به تولید است و این در حالی است که با مشکل نقدینگی مواجه هستیم و شاهد مطالبات معوق تولید کنندگان به بانک ها نیز می باشیم.

وی ابراز داشت: به غیر از انگشت شمار افرادی که سوء نیت دارند بقیه افراد قصد پرداخت بدهی های خود به بانک ها را دارند اما رکود آنقدر عمیق است که بازپرداخت با مشکل مواجه شده و این امر یک بیماری در اقتصاد ما به شمار می رود.

در نشست تخصصی اقتصاد مقاومتی که با حضور صنعتگران بخش خصوصی قم برگزار شد راهکارهای تحقق این خواسته رهبر معظم انقلاب و مشکلات پیش روی آن بررسی شد











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن