تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براى كسب بلند مرتبگى از وطن خود دور شو و سفر كن كه در مسافرت پنج فايده است: برطرف ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821253144




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خواجه وند: فقط منت ميزباني روي سر ما است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: خواجه وند: فقط منت ميزباني روي سر ما است
پرسپوليسي ها از اين که با وجود ميزباني بايد بازي با راه آهن را در مرحله يک هشتم نهايي جام حذفي در ورزشگاه تختي تهران برگزار کنند، ناراحتند.

 این در حالی است که طبق قانون در بازی هایی که پرسپولیس میزبان است باید در آزادی بازی کند، ولی چون روز دوشنبه بازی استقلال برابر پارسه باید در ورزشگاه آزادی برگزار شود، مسوولان این ورزشگاه برای این که به چمن آسیب نرسد، تصمیم گرفته اند بازی پرسپولیس را در ورزشگاه تختی برگزار کنند.

با این حال مهدی خواجه وند، سخنگوی پرسپولیس به ورزش سه گفت که صورتی که بازی با راه آهن در ورزشگاه تختی برگزار شود، میزبانی معنا ندارد: من نمی دانم چه کسی این تصمیم را گرفته است اما اگر ما میزبان هستیم باید در ورزشگاه آزادی بازی کنیم. این چه میزبانی است که باید در ورزشگاه خانگی حریف بازی کند. منت میزبانی روی سر ما است ولی نمی توانیم از آن استفاده کنیم.

او ادامه داد: این را توجه کنید که ما باید در بازی مرحله بعد با برنده نفت مسجد سلیمان و گل گهر سیرجان بازی کنیم. اگر گل گهر سیرجان بالا بیاید،باید در مرحله یک چهارم نهایی در خارج از خانه بازی کنیم. این در حالی است که در این بازی که اسما میزبان بودیم نتوانستیم در ورزشگاه آزادی به میدان برویم. این موضوع واقعا عادلانه نیست. باشگاه پرسپولیس همچنان پیگیر این است که بازی با راه آهن را در ورزشگاه آزادی برگزار شود ولی تا این لحظه چیزی قطعی نشده است.

او در پاسخ به این سوال که چرا استقلال می تواند از امتیاز میزبانی اش استفاده کند ولی پرسپولیس نمی تواند هم گفت: ما به این بحث ورود نمی کنیم و فقط به دنبال حق خودمان هستیم. در بازی که میزبان هستیم باید بتوانیم از حق خود استفاده کنیم و در ورزشگاه آزادی بازی کنیم.


مهدي خواجه وند (سخنگوي باشگاه)جام حذفيراه آهنپرسپوليس تهران



ديدگاه کاربران


?? دقيقه قبل اشتراک گذاري


نام شما:
پست الکترونيک:
ديدگاه شما:
ثبت ديدگاه شما




1393/08/03 16:20  تعداد بازدید: 1,382





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن