تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  انبر مناسب دستگاه تسمه کش اگر نگاهی به یک یخچال یا اجاق گازی که در کارتن است بیندازید، تسمه هایی د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819941723




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کدام کارگزاري ها رکورددار ارزش معاملات هستند؟


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ آبان ۱۳۹۳ (۱۳:۱۰ب.ظ)
کدام کارگزاري ها رکورددار ارزش معاملات هستند؟ در ميان شرکت هاي کارگزاري، طي مهرماه امسال، بيشترين ارزش معاملات به نام شرکت کارگزاري مفيد ثبت شد.
به گزارش خبرگزاري موج، طي مهرماه امسال، تعداد 165 هزار و 472 دفعه معامله در اين کارگزاري انجام شده که ارزش اين معاملات از سه هزار و 837 ميليارد و 815 ميليون ريال گذشته است. بنابر اطلاعات منتشره اداره آمار و اطلاعات بازار ، خريد و فروش هاي انجام شده در کارگزاري مفيد، 7.63 درصد کل معاملات کارگزاري ها را تشکيل مي دهد. در عين حال، يک هزار و 905 ميليارد و 546 ميليون ريال از معاملات اين کارگزاري مربوط به خريد ها و يک هزار و 932 ميليارد و 269 ميليون ريال مربوط به فروش بوده است.
کارگزاري بانک پاسارگاد هم 5.24 درصد ارزش خريد و فروش ها را در مهرماه به نام خود ثبت کرد و در رتبه دوم قرار گرفت. جايگاه سوم هم به کارگزاري آراد ايرانيان اختصاص يافت. سهم اين کارگزاري از خريد و فروش هاي مهرماه 4.89 درصد بود.
اين در حالي است که کارگزاري بانک پاسارگاد رتبه نخست را از نظر ارزش معاملات عادي به نام خود ثبت کرد. در اين شرکت طي مهرماه امسال 49 هزار و 932 دفعه معامله انجام شد و ارزش خريد و فروش ها به دو هزار و 633 ميليارد و 576 ميليون ريال رسيد. کارگزاري هاي آراد ايرانيان و امين آويد هم دومين و سومين جايگاه را از نظر ارزش معاملات عادي ميان ساير کارگزاري ها به خود اختصاص دادند.
ارزش معاملات الکترونيکي کارگزاري مفيد هم در نخستين ماه پاييز از ساير کارگزاري ها بيشتر بود. کارگزاري آگاه و بانک کشاورزي هم بر جايگاه دوم و سوم نشستند. کارگزاري مفيد 7.63 درصد، آگاه 4.54 درصد و بانک کشاورزي 1.75 درصد معاملات الکترونيک را در اختيار داشتند.
عملکرد هفت ماهه کارگزاري ها
طي هفت ماه نخست امسال، تعداد ۵ شرکت کارگزاري حدود ۴۶ درصد کل ارزش معاملات بورس را انجام دادند.
در اين مدت از ميان 100 کارگزار فعال در بورس، 92 کارگزار در معاملات آنلاين فعال بوده اند. در معاملات الکترونيک هم به ترتيب کارگزاري هاي مفيد با 23.22 درصد، آگاه با 6.31 درصد، بانک کشاورزي 3.63 درصد، امين آويد با 2.62 و حافظ با 2.15 درصد رتبه هاي اول تا پنجم را به خود اختصاص دادند.
همچنين از کل معاملات، بيش از 116 هزار ميليارد ريال به صورت الکترونيکي معامله شده که 16.408 درصد کل خريد و فروش ها است.
بنابراين گزارش ارزش کل خريد و فروش 100 کارگزار فعال بورس تهران در هفت ماهه امسال ، بيش از 710 هزار ميليارد ريال بود. اين دادو ستدها در هفت ميليون و 363 هزار دفعه انجام شد.
بر اين اساس ارزش خريد و فروش خرد و بلوک معادل 60 درصد کل معاملات بوده است. همچنين ارزش خريد و فروش عمده و ساير 39 درصد از معاملات را به خود اختصاص داده است. در عين حال، تعداد پنج شرکت کارگزاري حدود 46.42 درصد کل ارزش معاملات را در هفت ماهه امسال به خود اختصاص دادند.
شرکت هاي کارگزاري کارگزاري صبا تامين با 16.09 درصد، بانک ملي با 14.91درصد، کارگزاري امين آويد با 5.39 درصد، کارگزاري حافظ با 5.32 درصد و کارگزاري مفيد با 4.71 درصد در رتبه هاي اول تا پنجم اين جدول قرار دارند














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن