تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس سه روز آخر ماه شعبان را روزه بگيرد و به روزه ماه رمضان وصل كند خداوند ثواب روزه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820900652




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امید ،اعتماد و خود باوری از شعارها ی انتخاباتی امسال


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس اداره فرهنگی و هنری اداره کل گلستان گفت: امید ،اعتماد و خود باوری از شعارها ی انتخاباتی امسال خبرگزاری پانا: ریس اداره فرهنگی هنری اداره کل گفت: اعضای شوراء کار گروهی و نقش آفرینی های گروهی رشد و شکوفایی شخصیت جمعی ،به کار گیری مهارت های اجتماعی مربوط به پذیرش مسولین را بر عهده می گیرند.
۱۳۹۳ شنبه ۳ آبان ساعت 00:15



به گزارش خبرگزاری پانا: سند زایی رئیس اداره فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش گلستان به خبرنگار پانا گفت: مراسم متمرکز استانی انتخابات شورای دانش آموزی در آموزشگاه ساجده دختران با حضور مسولین استانی و شهرستانی برگزار می گردد.
سندزایی ادامه داد:انتخابات شورای دانش آموزی با مشارکت کلیه دانش آموزان واجد شرایط که شامل دانش آموزان سوم ابتدایی به بالا هستند در کل مدارس استان برگزار می شود .
وی افزود: امید اعتماد و خود باوری از شعارهای انتخابات شورای دانش آموزی امسال می باشد .شوراهای دانش آموزی مدارس از 5 ،7،و 9 نفربه ترتیب و متناسب با تعداد دانش آموزان در مدارس کار رسمی خود را شروع می کنند .
وی اشاره کرد: با تشکیل 14 کمیته تخصصی در زمینه علمی ،فنی ،خدماتی و... ضمن اینکه به کمک عوامل اجرایی مدارس می آیند و فعالیت هایی مانند کار گروهی و نقش آفرینی های گروهی رشد و شکوفایی شخصیت جمعی ،به کار گیری مهارت های اجتماعی مربوط به پذیرش مسولین را بر عهده می گیرند در مدارس مشارکت و کار گروهی را با هم تمرین می کنند .
وی در پایان افزود: لازم به ذکر است بعد از انتخابات شورای دانش اموزی مدرسه شورای شهرستان شکل می گیرد و سپس شورای دانش آموزی استان و د نهایت به مجلس دانش آموزی راه می یابند .  











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن