تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 14 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):از ما نیست آن که دنیاى خود را براى دینش و دین خود را براى دنیایش ترک گوید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799392649




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آدرس هاي استاندارد در سراسر شهرستان هاي کرمانشاه يکپارچه مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ آبان ۱۳۹۳ (۱۲:۲۳ب.ظ)
با عملياتي شدن پروژه G-NAF؛ آدرس هاي استاندارد در سراسر شهرستان هاي کرمانشاه يکپارچه مي شود مدير کل پست استان کرمانشاه گفت: در راستاي يکپارچه سازي آدرس هاي استاندارد در سراسر استان تحت عنوان پروژه G-NAF، همه همشهريان مي توانند از صحت دريافت مرسولات پستي خود اطمينان بيشتري حاصل کنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج کرمانشاه؛ حاتم سليماني با بيان اين مطلب که سرانه پستي هر ايراني کمتر از 10 مرسوله است، ابراز داشت: با وجود اينکه پست به عنوان رابط قدرتمند و همگام با پيشرفت تکنولوژي توانسته است از جايگاه بالايي در سطح جهان با سرانه ي بين 400 تا 600 مرسوله را داشته باشد، متأسفانه در کشور ما به دليل وجود معضل بزرگي به نام خود پستچي گري و عدم اعتماد کافي عمومي نسبت به خدمات دهي اداره پست، اين روند از رشد پاييني برخوردار است.
وي تعداد تماس هاي 193 (پيک موتوري) را ماهانه 2500 تماس در استان عنوان کرد و افزود: با توجه به رشد فرهنگ استاني در استفاده از پيک موتوري، قصد داريم که تعداد اين پايگاه هاي ارسالي را به دو ايستگاه افزايش دهيم و همچنين با راه اندازي سرويس پست پايانه در ترمينال شهيد کاوياني نظارت دقيق تري را بر کالاهاي ارسالي و يا وارد شده به استان داشته باشيم.
مدير کل پست استان در ادامه از راه اندازي پنج سرويس جديد پست همراه، خدمات بيمه اي، پست نت، پست مالي و تبليغات تلويزيوني در استان در سال جاري خبر داد و اظهار کرد: در سرويس پست همراه با شماره گيري *193# فرد مي تواند سرنوشت مرسوله خود را پيگيري کرده و و همچنين از نحوه ارسال و يا دريافت مرسوله پستي گيرنده و فرستنده اطلاع پيدا کند.
سليماني از پيگيري اداره ي پست استان از مرسولات پستي ناجا، از جمله کارت سوخت، گذرنامه و گواهينامه خبر داد و گفت: سرويس خدمات بيمه اي ويژه روستاييان در دفاتر پستي و به ويژه دفاتر ICT روستايي، اين عزيزان مي توانند بدون مراجعه به دفاتر خدمات بيمه اي در شهر از خدمات بيمه اي لازم بهره مند گردند.
وي با اشاره به اجباري بودن سه سرويس فيزيکي، الکترونيکي و مالي از سوي اتحاديه جهاني پست براي شرکت هاي پست سراسر دنيا اظهار کرد: در حال حاضر سرويس فيزيکي در شرکت پست ايران فعال بوده و سعي داريم تا تمامي خدمات شرکت را به سمت الکترونيکي شدن پيش ببريم و به زودي در تمام باجه هاي پستي نيز سرويس پست مالي يا همان پست بانک تشکيل مي شود و تمام حساب هاي بانکي شرکت پست و کارهاي بانکي به اين باجه واگذار مي شود که به نوعي به عنوان بانک عامل پست نيز معرفي شده است.
سليماني در ادامه تعداد مرسولات صادره استان در شش ماهه ابتداي سال را پنج ميليون و 2206 مرسوله اعلام و تصريح کرد: اين ميزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته هفت درصد رشد داشته است و همچنين تعداد مرسولات پستي وارده استان در شش ماهه ابتداي سال پنج ميليون و 959 هزار و 206 مرسوله است که اين تعداد نيز نسبت به مدت مشابه سال گذشته بيش از 20 درصد رشد داشته است.
مدير کل پست استان کرمانشاه سرانه مرسوله پستي هر کرمانشاهي را در شش ماهه ابتداي سال 2.6 مرسوله اعلام و تصريح کرد: از آنجا که اوج کار شرکت پست در نيمه دوم سال است تلاش داريم اين رقم را تا پايان سال به شش مرسوله برسانيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن