تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819227222




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت قصد ندارد براي مصارف آني مصالح آتي را زير پا بگذارد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان نهاونديان:
دولت قصد ندارد براي مصارف آني مصالح آتي را زير پا بگذارد
زنجان - خبرگزاری مهر: رييس دفتر رييس جمهور با بيان اينكه نمي خواهيم افزايش نقدينگي چاپ پول تورم لجام گسيخته بر مردم تحميل كنيم گفت: دولت قصد ندارد براي مصارف آني مصالح آتي را زير پا بگذارد.



به گزارش خبرنگار مهر، نهاونديان عصر امروز در جمع فعالان اقتصادي استان زنجان  هدف از برگزاري جلسه مذكور را ترسيم مشترك افق آينده كشور اعلام كرد و افزود: مردم و دولت بايد تصوير واحدي از افق آينده داشته باشند اما متاسفانه اين ترسيم مشترك  پيش از اين  وجود نداشته است.

وي  با اشاره به اميد و نشاط عيان در مردم اظهار كرد: اين اميد ناشي از حركت خود مردم و توسعه متكي به  تلاش مردم است سرپرست نهاد رياست جمهوري تصريح كرد:  دولت درصدد آن است كه حضور و مشاركت مردم  را در امور مربوط به آنان افزايش دهد  تا با توسعه متكي بر تلاش مردم همه درقبال يكديگر و در قبال جامعه احساس مسئوليت كنند و صرفا مطالبه گر نباشند.

نهاونديان  فعاليت مشاركت جويانه بخش خصوصي را نيازمند ملزوماتي دانست و متذكر شد: ايجاد فضاي سياسي و حقوقي مساعد سرمايه گذاري ، تامين شرايط رقابت منصفانه بين المللي و سيسات هاي هماهنگ و شفاف توسعه اي را از جمله اين ملزومات است.

وي ادامه داد: سرمايه گذار بايد اطمينان يابد در صورت اقدام به سرمايه گذاري و فعاليت دولت از وي حمايت مي كند كه در اين راستا با تصويب برخي قوانين  گام هاي مثبتي برداشته شده است همچنين دولت در جهت  فراهم نمودن بستر رقابيت براي سرمايه گذاران داخلي نيز تلاش هاي مثبت و مثمر ثمري داشته است چرا كه  شرايط ناعدلانه و تحميل هزينه هاي بالا به سرمايه گذاران داخلي  ظلم بزرگي در عرصه رقابت است.

رييس دفتر رييس جمهور خاطر نشان كرد: بايد سياست هاي توسعه اي  در استراتژي هاي بلند مدت و سياست هاي پولي،مالي و تجاري  روشن،شفاف و  هماهنگ باشد كه در اين زمينه دولت در سطح كلان در تدوين برنامه ششم توسعه ،تدوين سياست هاي خروج از ركود،تنظيم قواعد بودجه و  اقدام جدي كه در سیاست هاي پولي داشته امنيت خاطر را در مردم ايجاد كرده است.

نهاونديان  تاكيد كرد: بايد محورهاي توسعه در استراتژي هاي كلان و استاني مشخص شود، ما توقع داريم استان ها نيز همسو با  اقدامات  دولت در سطح كلان  به صورت سفاف و هماهنگ حركت كنند و با اطلاع رساني و تسهيل امور رضايت مردم را جلب نمايند.

وي سرمايه گذاري درايران را از نظر  اقتصادي و علمي قابل دفاع دانشت و يادآور شد: امروز ايران امن ترين  كشور منطقه  براي سرمايه گذاري است.

نهاونديان ضمن ابراز خرسندي از سياست هاي راهبردي و مدون  توسعه در استان زنجان گفت: امروز نيز با حضور رييس جمهور مسير توسعه زنجان ترسيم شد.

وي با اشاره به رويكردهاي جديد توسعه استان زنجان بيان داشت:  زنجان مي  خواهد و مي تواند قطب صنعت الكترونيك و "آي تي" باشد و با وجود ظرفيت هاي موجود در مسيرهاي مواصلاتي و زير ساخت هاي ارتباطي  بارانداز ملي  باشد تا به اين وسيله  در بخش خدمات نيز جهش ايجاد گردد.

نهاونديان خاطر نشان كرد: تعيين صحيح محورهاي توسعه اي استان زنجان مي تواند خط راهنماي سرمايه گذاران  در مناطق جغرافيايي وسيع تري باشد.


۱۳۹۳/۷/۳۰ - ۱۹:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن