تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820118653




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فتنه قصد کودتای دیگری زیر پوشش شعار اعتدال دارد/ در دولت یازدهم جای اهل حق و باطل عوض شده است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: کریمی قدوسی در طرح سوال از وزیر اطلاعات:
فتنه قصد کودتای دیگری زیر پوشش شعار اعتدال دارد/ در دولت یازدهم جای اهل حق و باطل عوض شده است
نماینده مردم مشهد با تاکید بر اینکه در دولت یازدهم جای اهل حق و باطل عوض شده است، گفت: متاسفانه علیه جریان حق گزارش‌نویسی می‌شود و به نفع جریان فتنه مدیحه‌سرایی می‌شود؛ اهل فتنه در مصادر حکومتی دینی به کار گرفته می‌شوند و این علامت واضحی است که فتنه قصد کودتای دیگری زیر پوشش شعار اعتدال را دارد.


به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد و کلات در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۱۵ مهرماه) در طرح سوال خود از وزیر اطلاعات، ضمن تبریک سی امین سالگرد تاسیس وزارت اطلاعات، گفت: وزارت اطلاعات یعنی چتر امنیتی جمهوری اسلامی، خدمات راهبردی ۳۰ سال گذشته این وزارت در راس توجهات این انقلاب واقع شده است.

وی افزود: مصادیق این خدمات متلاشی کردن جریان نفاق، متلاشی کردن احزاب نفاق مثل حزب توده، کمونیست، دموکرات، متلاشی کردن شبکه‌های جاسوسی نظام سلطه، متلاشی کردن شبکه‌های ترور و تروریست‌ها از جمله شبکه ترور رژیم صهیونیستی در شهادت دانشمندان هسته‌ای، متلاشی کردن شبکه فتنه بزرگ، فتنه ۸۸ مهار بحران‌های تهدیدی توسط دشمنان، متلاشی کردن شبکه‌های بزرگ قاچاق ارز و کالا، دستگیری غرورآفرین تروریست بزرگ (جندالله شیطان) و اشراف بر همه سرویس‌های اطلاعاتی دشمن در منطقه است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، تصریح کرد: امروز کشور ما که در حالی ک دورتا دور آن را آتش فتنه قرار گفته است، همچون حضرت ابراهیم در آتش در امن و امنیت بسر می‌برد که این مرهون الطاف الهی است و خدمات سربازان گمنام در نظام دفاعی کشور است.
کریمی قدوسی تاکید کرد: جریان نفاق و جریان فتنه و سرویس‌ها همیشه تلاش کرده‌اند این چتر امنیتی را جمع کنند، در دوران فتنه و اصلاحات هجوم ناجوانمردانه به وزارت اطلاعات و طراحی توطئه شوم قتل‌های زنجیره‌ای برای شکستن این چتر امنیتی بود، امروز سوال نمایندگان در همین راستا برای حفظ دستاوردهای این وزارت سرنوشت ساز در حال بحث و بررسی در مجلس شورای اسلامی است.

وی ادامه داد: امام (ره) فرمودند هرکس از ما مقابل این انقلاب بایستد، نابود می‌شود، درود خدا بر امیرالمومنین (ع)‌‌ همان امام امامی که فرمود؛ چشم فتنه را من درآوردم. مقام معظم رهبری می‌فرمایند؛ برخی در این فتنه و در این جنجال وارد شدند، نفهمیدند این‌‌ همان فتنه است که امیرالمومنین (ع) فرموده، خرد و نابود می‌کند کسانی که زیر دست و پای فتنه قرار بگیرند، آن‌ها نفهمیدند که این فتنه است.

کریمی قدوسی گفت: انقلابی که نتواند در دوران فتنه، در دوران کودتاهای گوناگون سیاسی و امثال این‌ها از خود دفاع کند زنده نیست. این انقلاب زنده است، لذا از خودش دفاع می‌کند، غالب و پیروز می‌شود. برو برگرد نیز ندارد، کما اینکه در سال۸۸ دیدیم این کار اتفاق افتاد. باز فرمودند؛ دشمن حداقل از ۱۵ سال پیش برای فتنه ۸۸ برنامه ریزی کرده بود، فرمودند؛ افرادی که رای اکثریت نظام مردم را قبل ندارند، صلاحیت حضور در چارچوب نظام اسلامی را از دست داده‌اند.

نماینده مردم مشهد و کلات گفت: در همین دیدار هیئت دولت که آقای علوی هم حضور داشته، مقام معظم رهبری فرمودند؛ باید حتما خطوط قرمز و خطوط فاصل رعایت شود، مسئله فتنه و فتنه گران از مسائل مهم و خطوط قرمز است که وزرا باید همانگونه که در جلسه رای اعتماد خود بر فاصله گذاری به آن تاکید کرده‌اند، همچنان به آن پایبند باشند.

این نماینده مجلس نهم ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانشجویان فرمودند؛ یک جریان غرب گرا می‌خواهد امور کشور را در دست بگیرد، باید مقابل این جریان ایستاد، ایستادن صحیح، منطقی و عقلانی است. مصداق این جریان غرب گرا فتنه و سران شورشی فتنه است، فتنه از وحدت جریان ثروت‌ها و قدرت‌های نامشروع در داخل و دشمنان خارجی با هدف به زانودرآوردن نظام اسلامی شکل گرفت.  
 
وی گفت: مقام معظم رهبری در دیدار امسال خود با نمایندگان مجلس فرمودند که این انقلاب با مبارزه بدست آمد و با مبارزه حفظ شد و همچنین با مبارزه حفظ خواهد شد، نمایندگان مجلس سربازان این میدان هستند، اما‌ آقای علوی در دولت یازدهم جای اهل حق و باطل عوض شده، بر علیه جریان حق گزارش نویسی می‌شود که شما فرمودید در رای اعتماد که گزارش نویسی نمی‌کنیم، چرا به نفع این جریان فتنه مدیحه سرایی می‌شود، اهل فتنه در مسائل حکومتی بکار گرفته می‌شوند، این علامت واضحی است که فتنه قصد کودتای دیگری زیرپوشش شعار اعتدال را دارند، حالا یک کاری صورت گرفت، از آن بگذریم، هی می‌خواهیم مسئله را کش دهیم و بادش کنید. این نظرات یکی از دولتمردان موجود است.  
 
کریمی قدوسی اظهار داشت: اگر همچنان بعضی‌ها اصرار کنند که از لفظ فتنه در این رابطه استفاده کنند، بنده هم مجبور می‌شوم خیلی از مسائل را که صلاح نمی‌دانم در این مقطع بازگو کنم، ابراز تاسف می‌کنم از برکناری وزیر انقلابی علوم که امروز مطرح شده، مجلس هشتم و مجلس نهم با همه ظرفیت خود مقابل فتنه ایستاد. مجلس هشتم نمایندگان کفن پوشیدند، در مقابل فتنه راهپیمایی کردند، شعار مرگ بر سران فتنه در همین مجلس بلند شد، مجلس نهم هم در رای اعتماد به کابینه یازدهم با همه ظرفیت مقابل فتنه ایستاد و به وزرایی که در فتنه سهیم و همراه بودند رای نداد.

این خبر در حال تکمیل است...







تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن