تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818911198




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باید احساس جامعه نسبت به دانش آموزان استثنایی به ادراک تبدیل شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران: باید احساس جامعه نسبت به دانش آموزان استثنایی به ادراک تبدیل شود خبرگزاری پانا: علیرضا کمرئی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از اجرای المپیاد ورزشی درون مدرسه ی در مدارس استثنایی شهرستان های استان تهران خبر داد.
۱۳۹۳ سه شنبه ۲۹ مهر ساعت 19:45



به گزارش خبرگزاری پانا، در این نشست صمیمی علیرضا کمرئی مدیرکل ضمن تبریک هفته سلامت روان گفت: یکی از مهمترین جنبه های رشد ، فرایند اجتماعی شدن است. زیرا زندگی در میان جمع و ضرورت ارتباط با دیگران به شکل ذاتی در انسان وجود دارد و توجه به تامین سلامت جسمی و روحی کودکان با نیازهای ویژه درفرایند اجتماعی شدن آنها لازم و ضروری است واین فرایند در مفهوم سازگاری اجتماعی به عنوان یکی از زمینه های فعالیت نظام تعلیم و تربیت تعریف شده است.
وی در این باره گفت : همگونی رضایت مندی با وضع جسمانی کودک برای رسیدن به موقعیت اجتماعی در اندازه ی توانایی او شاکله ی اصلی آموزش استثنایی است زیرا دانش آموز استثنایی همدرد نیاز ندارد بلکه باید از سوی معلم درک شود.
کمرئی ضمن تشریح اهداف کلان آموزش و پرورش اظهار داشت : در دین مبین اسلام پیوسته سفارش شده است که افراد جامعه با هر نوع توان و استعداد حق برخورداری از موهبت های الهی و حقوق اجتماعی را دارند. و بر خلاف اذهان عمومی آموزش و پرورش استثنایی لزوما به معنی جداسازی دانش آموزش از مدرسه عادی به استثنایی نیست. بلکه آموزش بر اساس توانمندی جسمی ، حرکتی و درک هوشی دانش آموز بر اساس ارزیابی های مستمر و جامع همراه با خانواده ، مدرسه و اجتماع است.
علیرضا کمرئی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در پایان از تلاش های مدیران مدارس آموزش و پرورش استثنایی شهرستان های استان تهران تقدیر کرد.
شایان ذکر است آموزش و پرورش استثنایی شهرستان های استان تهران با 3هزار 600 نفر دانش آموز و 49 فضای آموزشی در حال فعالیت است.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن