تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز دل به باطل بودن حق و به حق بودن باطل يقين نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819966867




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ادعاي عجيب لهستان در مورد روسيه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ مهر ۱۳۹۳ (۱۱:۲۱ق.ظ)
ادعاي عجيب لهستان در مورد روسيه لهستان ادعا مي کند در سال 2008 روسيه به اين کشور پيشنهاد تقسيم اوکراين را داده است.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج به نقل از "رويترز"، "رادوسلا سيکوريسکي"، سخنگوي پارلمان لهستان، روز گذشته اعلام کرد "ولاديمير پوتين" در سال 2008 نيز به رهبر آن زمان لهستان پيشنهاد داده بود اوکراين را تصرف و بين خود تقسيم کنند.
"سيکوريسکي" تا ماه سپتامبر سال جاري به عنوان وزير امور خارجه لهستان انجام وظيفه مي کرد و ادعا مي کند پوتين در سفر سال 2008 "دونالد تاسک"، وزير امور خارجه لهستان، در آن زمان به مسکو اين پيشنهاد را مطرح کرده بود.
پوتين به او گفته بود: "اوکراين يک کشور غير رسمي است و استان "لواو" نيز از گذشته متعلق به لهستان بوده است و ما مي توانيم آن را پس گرفته و بين خود تقسيم کنيم."
اين در حالي است که قبل از جنگ جهاني دوم بيشتر شهرهاي اوکراين متعلق به لهستان بوده است.
سخنگوي پارلمان لهستان که در آن زمان معاون وزير خارجه بوده است، ادامه مي دهد که ما هيچ پاسخي به پوتين نداديم؛ زيرا مطمئن بوديم که صداي ما ضبط خواهد شد. همچنين از آن زمان تا کنون لهستان هيچ علاقه اي به تصرف اوکراين نداشته است.
از سويي ديگر پس از اينکه پوتين توانست منطقه کريمه را به تصرف خود درآورد طي نامه اي از دولت هاي لهستان، روماني و مجارستان خواسته بود به تقسيم اوکراين کمک کنند و شهرهاي متعلق به خود را پس بگيرند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن