تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819700453




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری مسابقات داژبال ویژه بانوان جام نبوت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: پنجمین دوره المپیاد ورزشی محلات؛ برگزاری مسابقات داژبال ویژه بانوان جام نبوت خبرگزاری پانا: با توجه به جذابیت ورزش برای نوجوانان و جوانان و نیز وجود تحرک و هیجان در آن، می توان از ورزش به عنوان یکی از راههای دستیابی به ارزش های اخلاقی جامعه بهره برداری کرد.
۱۳۹۳ دوشنبه ۲۸ مهر ساعت 13:49



به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه سه مشهد، با هدف افزایش تندرستی، نشاط معنوی و بالابردن سطح کیفی ورزش مسابقات داژبال بانوان با عنوان جام نوبت در منطقه سه برگزار شد.
این مسابقات که به میزبانی سالن شهید ناصری و محله خواجه ربیع انجام پذیرفت با حضور بیش از 150 نفر شرکت کننده و 30 تیم در چهار رده 13 تا 19، 20 تا 30 ، 30 تا 40 و 41 سال به بالا برگزار شد که به ترتیب تیم های اقاقیا، گل یخ، مینا، آلاله حائز رتبه های برتر در رده های سنی گوناگون شدند.
داژبال یکی از ورزش‌های سنتی ایرانیان است که به وسط بازی یا وسطنا معروف است و به عنوان یک ورزش پرنشاط و همگانی مطرح و در بین همه اقشار پر طرفدار است. این رشته ورزشی ، درعصرکنونی دارای مخاطبین چشمگیری دربین سنین مختلف می باشد و توانسته است بعنوان یک ورزش خانوادگی و کم هزینه ، در بین جوامع مختلف ، مطرح ومورد استقبال قرار گیرد. بالا بردن مهارت دراجرای حرکات انتقالی ( پرتاب، دریافت، پاس دادن، دویدن، جهش )، تقویت روحیه تعاون، دقت، افزایش سطح هوشیاری و همیاری، ایجاد هماهنگی میان دستگاه عصب و عضله، ایجاد هماهنگی بین چشم و اعضاء بدن درنشانه گیری، ارتقاء درفاکتورهای آمادگی جسمانی ( استقامت - قدرت - سرعت - توان - چابکی - عمل و عکس العمل - تعادل - انعطاف ) از مهمترین ویژگی های این بازی دیرآشنای مردم سرزمین ماست.
برگزاری مسابقات ورزشی محلات با ایجاد فضایی مفرح برای بانوان محلات همسو با اهداف کلان شهرداری در گسترش سلامت اجتماعی در بین شهروندان است. از این رو ورزش آثار ارزشمندی در جسم و روان شهروندان داشته و برگزاری مسابقات محلات کارکرد مطلوبی در افزایش فرهنگ ورزش در سطح جامعه دارد.
گفتنی است در پایان این مسابقات به نفرات برتر هر یک از رده های سنی، جوایزی به رسم یاد بود اهدا شد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن