تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعایی که بیشتر امید اجابت آن می رود و زودتر به اجابت می رسد،‌ دعا ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820984202




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به دنبال تصميمات فلسفي براي استان نباشيد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ مهر ۱۳۹۳ (۱۳:۱۱ب.ظ)
استاندار کرمانشاه: به دنبال تصميمات فلسفي براي استان نباشيد استاندار کرمانشاه در جلسه کار گروه توسعه روستايي استان خطاب به مديران گفت: دنبال تصميمات فلسفي براي استان نباشيد فقط به اجراي سياست هاي دولت عمل کنيد.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه؛ جلسه کار گروه توسعه روستايي و عشايري استان با حضور استاندار کرمانشاه٬ معاونين سياسي٬ عمراني و برنامه ريزي استانداري و ديگر اعضاي اين کارگروه در محل سالن جلسات استانداري برگزار شد.
رضايي در اين نشست سرعت بخشي به طرح توسعه روستاهاي استان را از مهم ترين اولويت هاي اين کار گروه استاني برشمرد و گفت: خوشبختانه طرح توسعه و پويايي روستاهاي کشور با نگاه جديد و توسعه محوري از سوي معاون توسعه روستايي معاون اول رييس جمهور در حال پيگيري و اقدام مي باشد که مي تواند زمينه ساز توسعه روستاها به مفهوم عام در تمامي ابعاد فرهنگي٬ اقتصادي٬ اجتماعي و اشتغال در روستاها باشد.
وي افزود: مديريت استان کرمانشاه دراين راستا حرکت مي کند که بصورت جهشي طرح توسعه مناطق روستايي استان را مورد مطالعه و بررسي قرار دهد و از مديران ذيربط مي خواهيم که طرح توسعه و تحول در روستاها را بصورت خاص مورد پيگيري قرار دهند.
رضايي يکي از وظايف مديران استان را فراهم کردن بسترهاي مناسب به منظور ايجاد اميد در زندگي خانوارهاي روستايي برشمرد و گفت: مديران استان مکلف هستند که فقط به دنبال پيگيري و ارائه پروژه هاي تحول زا در استان باشند و دنبال تصميمات فلسفي و ماورايي براي استان نباشند و مجري سياست هاي دولت در استان باشند.
رضايي بابادي در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: از مديران ذيربط استاني مي خواهيم که ظرف مدت ده روز مطالبات بخش روستايي استان را جمع بندي نمايند تا در بودجه 94 لحاظ و تبيين گردد .
رئيس کار گروه توسعه روستايي و عشايري استان با بيان اينکه طرح توسعه اقتصادي و خود مشارکتي روستاييان از مهم ترين طرح هايي است که در دست بررسي و مطالعه معاون توسعه روستايي معاون اول رييس جمهور است٬ افزود: مطمئنا تدوين و اجراي اين طرح زمينه ساز چرخه توليد و اقتصاد روستاهاي کشور خواهد بود و مي تواند مشکلات اشتغال و بيکاري در روستاهاي کشور را بصورت ويژه حل و مرتفع کند.
رضايي همچنين دهياران٬ بخشداران و فرمانداران در استان را مسئول تحول و پويايي در روستاها عنوان کرد و گفت: از اين بين دهياران نماينده دولت در روستاها هستند که بايستي در حوزه سطح معيشت و ارتقاي سطح زندگي مردم روستا بيشترين تلاش و اهتمام را بکار گيرند چون که اين دهيار است که بصورت ويژه و هميشگي از نزديک با مردم روستا ارتباط کلامي و فکري پيدا مي کند و قطعا مي تواند دغدغه مردم روستا را بخوبي به گوش مسئولين بالاتر انتقال دهد.
استاندار کرمانشاه در ادامه از مديران ذيربط در اين حوزه خواست که طرح تحول روستايي در کليه نقاط استان را اجرايي کنند نه اينکه فقط برخي از روستاها استان محور مطالعه و بررسي مسئولين قرار گيرد بطوريکه حتي روستايي که يک خانوار در آن ساکن مي باشد بايستي فاز توسعه و تحول را سپري کند.
رضايي همچنين در بخش ديگري از سخنان خود تصريح کرد: خوشبختانه استان کرمانشاه در شرايط اقليمي بسيار خوبي که متوسط بارندگي آن در سال 450 ميليمتر است٬ در کشور قرار دارد که بايستي بيش از پيش مورد توجه مديران بخش اقتصادي و برنامه ريزي استان باشد.

تحول در اقتصاد و اشتغال روستاها از حاشيه نشيني در شهرها جلوگيري مي کند
همچنين در اين جلسه معاون عمراني استانداري گفت: جاي خوشحالي و اميدواري است که دولت تدبير و اميد با نگاه ويژه توسعه مناطق روستايي در کشور را بصورت ويژه پيگيري مي کند و همچنين در فرآيندي پيوسته و مستمر به دنبال تحول در کل بخش هاي زيرساختي٬ اقتصادي و عمراني روستاهاي کشور است.
شايان ذکر است در اين نشست مدير کل دفتر روستايي و شوراهاي استانداري کرمانشاه به ارائه گزارش در خصوص اولين همايش «روز ملي روستا» که طي تاريخ 15 و 16 مهرماه در سالن اجلاس سران کشورهاي اسلامي با حضور اعضاي شوراهاي اسلامي روستا و همچنين مديران کل دفاتر روستايي و شوراهاي استانداري سراسر کشور در تهران برگزار شده بود٬ پرداخت .













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن