تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819552014




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار قزوین: نظام برای رسیدن به امنیت و آرامش هزینه های سنگینی را پرداخته است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار قزوین: نظام برای رسیدن به امنیت و آرامش هزینه های سنگینی را پرداخته است قزوین - ایرنا- استاندار قزوین با اشاره به رشادت های شهدا، جانبازان و رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی برای رسیدن به امنیت و آرامش هزینه های سنگینی پرداخته است.


به گزارش ایرنا، "مرتضی روزبه" در ششمین نشست صمیمی خود با جمعی از جانبازان 70 درصد در محل گلزار شهدا قزوین، ضمن ابراز خرسندی از حضور در بین ایثارگران و جانبازان افزود: این حضور قوت قلبی است تا در اجرای برنامه و اقدامات خود با آگاهی، قوت و توان بیشتری گام برداریم و توفیقی است که خداوند به ما و دیگر مدیران داده و شرایط خدمت را به شما ایثارگران فراهم کرده است.
وی اظهارکرد: هدف اصلی این نشست ها رفع برخی از مشکلات خانواده ایثارگران است و با کمیته های ویژه ای که در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تشکیل شده، موضوعات با حضور مدیران ذیربط در دستگاه های اجرایی حل و فصل و به اطلاع عزیزان خواهد رسید.
روزبه خطاب به جانبازان گفت: برخی از مشکلات در مدت کوتاه قابل حل است که با حضور مدیران مربوطه در این نشست ها رفع خواهد شد و برخی از مشکلات نیاز به زمان دارد که توسط بنده و مشاور امور ایثارگران استانداری و همچنین بنیاد شهید و امور ایثارگران، از دستگاه های ذیربط پیگیری خواهد شد.
وی در خصوص موضوع درمان و نحوه ارایه خدمات توسط بیمارستان های قزوین گفت: در بخش دولتی دانشگاه علوم پزشکی قزوین باید ساز و کاری را تعریف کند تا جانبازان با شرایط خاص مشکلی در ورود و خروج از بیمارستان ها نداشته باشند و تیم درمانی ویژه متشکل از دانشگاه علوم پزشکی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و مشاور استاندار در امور ایثارگران جهت بررسی موضوع درمانی جانبازان تشکیل شود.
استاندار در خصوص اطلاع از آخرین وضعیت جانبازان و رفع مشکلات احتمالی آنان نیز گفت: باید به طور مرتب گزارشی از آخرین وضعیت جانبازان توسط بنیاد شهید ارایه شود تا در صورت بستری شدن در بیمارستان و یا منزل، ضمن عیادت و اعزام تیم های درمانی خاص، مشکلات احتمالی نیز رفع شود.
روزبه در ادامه این نشست به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بیمار باید تنها یک درد داشته باشد و آن هم زنج بیماری است و نباید دردهای دیگر از جمله بحث مالی نیز به آن اضافه شود اشاره و تصریح کرد: دولت مصمم است تا با ارایه خدمات در بیمارستان های دولتی، هزینه های درمانی را به حداقل برساند و تاکنون نیز با اجرای طرح جامع سلامت، اقدام خوب و موثری داشته و این خدمات ادامه خواهد داشت و به یقین در این بین جانبازان و خانواده های ایثارگران از جایگاه ویژه ای برخوردارند.
روزبه در خصوص امکانات و تجهیزات موجود در بیمارستانهای استان گفت: البته در این بخش نقص های زیادی داریم که با برنامه هایی که در دست انجام و مواردی را از سوی وزارت بهداشت و درمان در حال پیگیری هستیم که امیدواریم شاهد اقدامات خوب و موثری در آینده باشیم.
در ادامه جلسه ایثارگران و جانبازان مسائل، مشکلات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.
7389/ 614


27/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن