تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر جوان مؤمنى كه در جوانى قرآن تلاوت كند، قرآن با گوشت و خونش مى آميزد و خداوند ع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798511938




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقش سربازان گمنام امام زمان(عج) در حفظ امنیت و آرامش نظام ستودنی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه موقت رشت نقش سربازان گمنام امام زمان(عج) در حفظ امنیت و آرامش نظام ستودنی است رشت - ایرنا - امام جمعه موقت رشت با گرامیداشت سی امین سالروز تاسیس نهاد مردمی وزارت اطلاعات از نقش سربازان گمنام امام زمان (عج) در حفظ امنیت و آرامش نظام تقدیر کرد.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین "غلامرضا شفیع زاده" در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت افزود: نیروهای شایسته وزارت اطلاعات در طول 36 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با هوشیاری توطئه های دشمنان را خنثی کرده اند.
وی اظهار کرد: سربازان وزارت اطلاعات در عین گمنانی بیشترین خدمت را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ارایه می دهند.
خطیب جمعه موقت شهر رشت با قدردانی از نیروهای مخلص وزارت اطلاعات خاطر نشان کرد : کارهای بی نام و نشان اخلاص می آورد.
وی در ادامه با بیان اینکه ایران اسلامی با تکیه بر مردم و استعدادهای جوانان خود به قابلیت ها و پیشرفت هایی در زمینه های مختلف از جمله فناوری های هسته ای رسیده است، تصریح کرد: هم اکنون دنیا به این توانمندی های کشورمان حسادت می کند.
حجت الاسلام شفیع زاده وی با اشاره به اظهار نگرانی دشمن از توانمندی های ایران اسلامی در زمینه های فناوری های هسته ای اظهار کرد: دست اندرکاران برای رفع این نگرانی های دشمن و صلح آمیز بودن فناوری های هسته ای ایران گام هایی برداشتند.
وی یادآور شد: مذاکرات هسته ای با وزارت خارجه آمریکا و انگلیس با اجازه رهبر معظم انقلاب انجام گرفت که در طول 36 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی چنین اتفاقی نیفتاده بود.
وی با بیان این که دنیا از فرصتی که در جهت اعتمادسازی از سوی ایران فراهم شده باید استفاده کنند، خاطر نشان کرد : مردم ایران صبر و حوصله شان تا حدودی است زیرا برای غرور ملی و دستاوردهای شان هزینه های مالی و معنوی زیادی پرداختند.
خطیب جمعه موقت شهر رشت در ادامه با اشاره به اتفاقات منطقه و حملات گروهک تروریستی داعش تصریح کرد : با این اتفافات به وجود آمده ، حماس و حزب الله صدها برابر در قلب و دل مردم منطقه نفوذ کرده اند.
حجت الاسلام و المسلمین شفیع زاده در ادامه یادآور شد: برای اولین بار بعد از حدود یک قرن جشن ولایت غدیر در کشور یمن که تنها 40 درصد مردم آن شیعه هستند ، برگزار شد.
وی همچنین با اشاره به فرارسیدن هفته تربیت بدنی 26 مهر تا دوم آبان اظهار کرد : امروز از ورزش به عنوان یک ابزار مهم در راستای تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن استفاده می شود.
امام جمعه موقت رشت در ادامه با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ورزش بین مردم یادآور شد: ورزش همچنین موجب غنی سازی اوقات فراغت ، از بین بردن معضل اعتیاد و کاهش آسیب های اجتماعی می شود.
وی با اشاره به فرارسیدن 25 ذی الحجه روز تکریم خانواده بیان کرد: این روز مصادف با ایثار و از خودگذشتگی خانواده بزرگ پیامبر اکرم (ص) می باشد که به همین مناسبت سوره انسان نازل شده است.
خطیب جمعه موقت شهر رشت یادآور شد: خانواده پیامبر(ص) در عین نداری و گرسنگی با روزه داری سه روز متوالی غذای خود را به نیازمندان و مستمندان می دادند به همین دلیل 25 ذی الحجه به عنوان روز تکریم خانواده نامگذاری شده است.
وی با بیان این که این روز به عنوان روز بازنشستگان نیز نام نهاده شده ، خاطر نشان کرد : بازنشستگان عمرشان را برای سازندگی کشور گذاشتند بنابراین دولت جمهوری اسلامی بایستی این قشر را درک کند و آنها را دریابد.
امام جمعه موقت رشت ادامه داد: خدمتی که کارکنان فعلی در کشور انجام می دهند بازنشستگان در زمان خودشان ارایه دادند بنابراین در حقوق و امکانات شان نباید تبعیض قایل شد.ک/2.
7286/ 603


25/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن