تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندانتان را به سه چيز ادب كنيد: عشق به پيامبرتان، عشق به خاندان او، و قرآن خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798655529




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قدردانی از تلاشهای سربازان گمنام امام زمان برای تامین امنیت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: قدردانی از تلاشهای سربازان گمنام امام زمان برای تامین امنیت ایرنا- گروه استانها- سی امین سالروز تاسیس وزارت اطلاعات، روز پنجشنبه در نقاط مختلف کشور گرامی داشته شد و استانداران و مقامهای ارشد استانها از تلاش سربازان گمنام امام زمان برای تامین امنیت به عنوان زیربنای توسعه کشور قدردانی کردند.


به گزارش ایرنا، سخنرانان آیین های گرامیداشت سالروز تاسیس وزارت اطلاعات، تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در خنثی سازی توطئه های دشمنان را یاد آور شدند و عزت و اقتدار نظام اسلامی، آرامش کشور و ایجاد زمینه برای هر نوع فعالیت سازندگی در عرصه های مختلف را ثمره مجاهدت خاموش نیروهای وزارت اطلاعات برشمردند.
استاندار کردستان در همایش سی امین سالگرد تاسیس وزارت اطلاعات در سنندج گفت: امنیت مهمترین ضرورت زندگی انسان است و هیچ فعالیتی در عرصه های مختلف بدون چتر امنیتی امکانپذیر نیست.
عبدالمحمد زاهدی با اشاره به اهمیت امنیت در جامعه افزود: فلسفه تشکیل حکومت ها، تامین امنیت است و این مقوله در زندگی مردم نقش بسیار مهمی دارد.
استاندار کردستان افزود: هیچ جامعه ای بدون وجود یک حاکمیت، حکومت و دولت امکان تامین امنیت و ادامه حیات را ندارد که وزارت اطلاعات در این حوزه، عزم جدی دارد.
استاندار کردستان افزود: وزارت اطلاعات در حوزه تامین امنیت مردم و در زمینه مقابله با فساد اجتماعی، اخلاقی و گروه های تکفیری، عملکرد بسیار مطلوبی داشته است.
استاندار گیلان نیز حفظ آرامش و امیدآفرینی در جامعه طبق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و رویکرد دولت یازدهم را از دستآوردهای وزارت اطلاعات بیان کرد.
"محمدعلی نجفی" در همایش "سی سال مجاهدت های خاموش" که در رشت برگزار شد، افزود: امنیت و ثبات جامعه امروز، مدیون فداکاری نیروهای اطلاعات است و در سایه مجاهدت های خاموش، این امنیت درحد بسیار مطلوبی حفظ شده است.
وی ادامه داد: امروز امنیت مردم و احساسی که در برقراری امنیت در جامعه وجود دارد، مدیون عملکرد قابل ستایش نیروهای وزارت اطلاعات است.
استاندار گیلان وزارت اطلاعات را مولود انقلاب اسلامی خواند و تصریح کرد: پاک ترین و امین ترین افراد کشور در این مجموعه حضور و فعالیت دارند و بار سنگین تامین امنیت را به دوش می کشند.
وی دغدغه اصلی وزارت اطلاعات را تامین آسایش روحی، روانی و مادی مردم ذکر و اضافه کرد: امروز سربازان گمنام امام زمان (عج) به خوبی توانسته اند در سایه مجاهدت های خاموش، امنیت کشور را درحد مطلوبی برقرار کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: وزارت اطلاعات بازوی توانمند نظام و اساسی ترین نهاد تامین امنیت ملی در کشور است.
سید موسی خادمی در یاسوج افزود: این وزارتخانه تاثیر گذار همواره در عرصه های مختلف امنیت و آسایش را به معنای واقعی در کشور برقرار کرده است.
وی بیان کرد: وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران نهادی پویاست که در آن افرادی کارشناس، متخصص، متعهد و باتقوا برای تامین امنیت و کمک به توسعه کشور تلاش می کنند.
خادمی اظهار کرد: دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی کشور باید به تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری مجهز باشند تا بتوانند وظایف خود را به خوبی انجام دهند.
وی عنوان کرد: در سال های اخیر وزارت اطلاعات با شناسایی توطئه ها و دستگیری مخلان امنیت عمومی نشان داد که به فناوری های پیشرفته نوین دنیا مجهز است.
استاندار سیستان و بلوچستان نیز اقتدار و عزت و سهم نظام اسلامی در افکار جهانیان را از برکت خون شهدا و تلاش و مجاهدتهای خاموش سربازان گمنام امام زمان (عج) بیان کرد.
علی اوسط هاشمی در مراسم سی امین سالگرد تاسیس وزارت اطلاعات در تالار فردوسی زاهدان، افزود: عبور از آن همه بحران و توطئه دشمنان و ایجاد امنیت و آرامش در کشور حاصل تلاش و مجاهدتهای خاموش همین عزیزان است.
وی افزود: تمام سرویس های اطلاعاتی دنیا در یک طرف و سرویس اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران در طرف دیگر است یعنی تمام کفر در مقابل تمام اسلام.
استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به توطئه ها و ترفندهای دشمنان علیه نظام اسلامی اظهار داشت: دشمنان که دیدند از ایران هراسی، شیعه هراسی و اسلام هراسی راه به جایی نمی برند و جوابی نمی گیرند امروز اسلام را در مقابل اسلام قرار داده اند و عده ای جنایتکار را به اسم اسلام و در قالب گروههای تکفیری در کشورهای اسلامی به راه انداخته اند و رو در روی مسلمانان قرار داده اند.
وی خاطر نشان کرد: در چنین شرایطی نقش وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان (عج) بیش از پیش اهمیت پیدا می کند.
هاشمی ادامه داد: ملتی که با هم متحد باشد و از روی ایمان و عقیده راه راسخ و استوار را طی کند و صرفا خدا ترس باشد در مقابل تمام توطئه ها و ترفندها ایستادگی می کند.
وی تصریح کرد: بی شک ملت متحد ایران و سرویس ها و نهادهای اطلاعاتی و امنیتی کشور با پشتیبانی و همکاری نزدیک همین ملت مقتدرانه از امنیت و آرامش جامعه حفاظت می کنند و اجازه نفوذ به داخل کشور را به هیچ کس نخواهند داد.
استاندار هرمزگان نیز با اشاره به اینکه باید قدردان و شکرگزار خدمتگزاران در مجموعه اطلاعات باشیم، گفت: نگاه مردمی وزارت اطلاعات به مقوله امنیت موجب افزایش سرمایه گذاری روز افزون در کشور می شود.
جاسم جادری افزود: امروز با این نگاه مثبت حاکم در وزارت اطلاعات شاهد جنب و جوش سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری دربخش های مختلف هستیم و هر روز شماری از سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری به ما مراجعه می کنند.
رییس شورای تامین هرمزگان، علت این حرکت را امنیت و آرامش حاکم برجامعه دانست و اظهار داشت: درحالیکه در اطراف ما همه با هم درگیرند اما کشور ایران مثل یک قطعه از بهشت می ماند که همه ادیان و اقوام مختلف در کنار هم پای کار هستند.
جادری تدبیر رهبری، سیاست های رییس جمهوری و همگامی و همکاری فرهیختگان، نیروهای مسلح، مجلس، قوه مجریه و قضاییه را به عنوان مبنای امنیت برای کشور ایران مقتدر نام برد.
استاندار هرمزگان تصریح کرد: امروز با دعای خیر امام زمان (عج) و همت و تلاش شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) و دیگر سربازان بیدار نظام اسلامی امنیت در جامعه ما حاکم است و این عده ضمن تامین امنیت درخط مبارزه با قاچاق کالا، مواد مخدر، سوخت، احشام و انسان هستند.
استاندار خراسان شمالی نیز گفت: برقراری امنیت با زور و سرنیزه ممکن نیست و تنها با مشارکت مردم امنیت پایدار محقق می شود که این مهم از شاخصه های عملکرد وزارت اطلاعات در ایران است.
"سیدعلی اکبر پرویزی" در همایش بزرگداشت سی امین سالگرد تاسیس وزارت اطلاعات در بجنورد اظهار کرد: امنیت واقعی زمانی شکل می گیرد که احساس امنیت در سطح جامعه و در مردم ایجاد شود.
نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با قدردانی از خدمات ارزشمند سربازان گمنام امام زمان (عج) بویژه در این استان افزود: اساسا تصمیم گیری بدون جمع آوری و تنظیم اطلاعات موثق غیرممکن است و راه به جایی نخواهد برد.
پرویزی با بیان اینکه در حوزه های امنیتی جمع آوری اطلاعات و اشراف اطلاعاتی نقشی تعیین کننده دارد، افزود: این البته تنها محدود به حوزه های امنیتی نیست و در عرصه های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی نیز داشتن اطلاعات کافی از آن حوزه مهم است.
وی با اشاره به پیشرفت هایی که در عرصه فناوری های مختلف روی داده بر ضرورت به روز بودن تشکیلات امنیتی و اطلاعاتی تاکید کرد و گفت: یقینا با ابزارها و شیوه های سنتی نمی توان در این عرصه موفق بود و نهادهای امنیتی باید به تجهیزات روز مجهز شوند.
607


24/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن