تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سجده شكر برهرمسلمانى واجب است،با آن نمازت را كامل و پروردگارت را خشنود مى سازى و فرش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819560590




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مجلس: حقوق بشر غربی ها مردود است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده مجلس: حقوق بشر غربی ها مردود است تهران بزرگ- ایرنا- نماینده دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حقوق بشر غربی ها مردود است گفت: هر کشوری که تحت سلطه آمریکا و ایادی استکباری آن و بله قربان گوی آنان باشد هر چند حقوق مردمش پایمال شود به خواسته های مستکبران تن در می دهد.


به گزارش ایرنا حمیدرضا مشهدی عباسی روز یکشنبه در جلسه رسیدگی به مسائل و مشکلات پروژه گردشگری "دهکده سیب" فیروزکوه در جمع مسؤولان فیروز کوهی، با اشاره به صدور حکم اعدام آیت الله شیخ نمر توسط حکومت وهابی عربستان اظهار کرد: در این مساله بار دیگر نبود کارایی حقوق بشر غربی ها نمایان شد.
وی گفت: شرایط در جامعه عربستان به گونه ای است که زنان حق رای و دخالت در بحث های سیاسی و اجتماعی را ندارند و وقتی یک روحانی در این کشور به اعلام نظر می پردازد، حکم اعدامش را صادر می کنند.
مشهدی عباسی افزود: این در حالی است که در مقابل سازمان های حقوق بشری نیز هیچ عکس العملی نسبت به این اقدام انجام نمی دهند.
وی تصریح کرد: البته برخوردهای چندگانه غرب را به دفعات فراوان در قبال جمهوری اسلامی ایران نیز شاهد بودیم و از جمله سر و صداهای آنان وقتی که بطور نمونه یک قاچاقچی مواد مخدر در کشور به اعدام محکوم می شد، تنها مشتی نمونه خروار است.
وی گفت: در حالی که رژیم نامشروع صهیونیستی انبوهی از سلاح های شیمیایی و کشتارجمعی را در زرادخانه های خود نگهداری می کند، استکبار جهانی به راحتی از کنار آن می گذرد.
نماینده دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هر کشوری که تحت سلطه آمریکا و ایادی استکباری آن و بله قربان گوی آنان باشد، هر چند حقوق مردمش پایمال شود به خواسته های مستکبران تن در می دهد.
وی تاکید کرد: امروز همه هدف استکبار جهانی ضربه زدن به جریان مقاومت است و متاسفانه سازمان های بین المللی فعال در زمینه حقوق بشر نیز چشم خود را به روی ظلم و جنایات در کشورهای اسلامی بسته اند.
تهرام/8142//1348


27/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 138]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن