تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوش‏گمانى، مايه آسايش قلب و سلامت دين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819708725




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آگاهی بخشی به مدیران از رسالتهای وزارت اطلاعات است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل اطلاعات استان البرز : آگاهی بخشی به مدیران از رسالتهای وزارت اطلاعات است برگزاری پانا:مدیرکل اطلاعات استان البرز اطلاع رسانی موثر و مستمر به مدیران اجرایی کشور را از رویکردهای اصلی وزارت اطلاعات عنوان کرد و گفت: این امر مهم سبب می شود تا مدیران با آگاهی بیشتر در برابر مشکلات و تهدیدها، تصمیم گیری صحیح داشته باشند .
۱۳۹۳ يکشنبه ۲۷ مهر ساعت 22:10



به گزارش خبرنگارپانا، بشیری روز یکشنبه در همایش سی امین سالگرد تاسیس وزارت اطلاعات در سالن همایش های میلاد کرج اعتماد سازی عمومی و جلب حمایت مردم و دولت را از رویکردهای اساسی وزارت اطلاعات برشمرد و اظهار داشت: حمایت از منافع مردم و پیشگیری از تهدیدهای اجتماعی ، سیاسی و فرهنگی بر اساس منافع و مواضع داخلی کشور مورد توجه است. وی پشتیبانی از مردم ، رعایت و توجه به نیاز ها را مستلزم تلاشهای پنهان عنوان کرد که حفظ آرامش و امنیت را در جامعه به همراه می آورد . مدیرکل اطلاعات استان البرز با تاکید براینکه تمامی تلاش های انجام شده از سوی سربازان گمنام امام زمان(عج) در سایه رهبری های مقام معظم رهبری معنی پیدا می کند، نقش اصلی اداره کل اطلاعات را شناخت و آگاهی لازم و کافی از شرایط برای تصمیم گیری تاثیر گذار در سیاست ها عنوان کرد و افزود: هرملتی متاثر از راهبردهایی دقیق است که بدون سیستم اطلاعات مفید نیست.   مدیرکل اطلاعات استان البرز اطلاع رسانی موثر و مستمر به مدیران اجرایی کشور را از رویکردهای اصلی وزارت اطلاعات عنوان کرد و گفت: این امر مهم سبب می شود تا مدیران با آگاهی بیشتر در برابر مشکلات و تهدیدها، تصمیم گیری صحیح داشته باشند.   وی قدرت نظامی در دنیای امروز را دارای نقش کمتری در مقایسه با گذشته عنوان کرد و گفت: بدلیل نقش و اهمیت اقتصاد در زندگی مردم، موضوعات اقتصادی در دستور کار وزارت اطلاعات قرار گرفته است.
بشیری یادآورشد: برخی ناآرامی های اجتماعی در تمامی کشورها نیز به جاسوسی های اقتصادی از سوی دستگاههای جاسوسی باز می گردد این جاسوسی های اقتصادی برای سازمان سیا نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. مدیرکل اطلاعات استان البرز در ادامه دستیابی به اقتصاد سالم به منظور تضمین امنیت ملی را نیاز امروز جامعه عنوان کرد و گفت: تحقق این مهم برنامه ریزی ، مدیریت و تلاش همه جانبه را می طلبد.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن