تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيت مؤمن بهتر از عمل او، و نيت كافر بدتر از عمل اوست و هر كس مطابق نيت خود عمل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814795292




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قصه های فاخر سبب دانایی کودکان می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران یونسی:
قصه های فاخر سبب دانایی کودکان می شود
ساری - خبرگزاری مهر: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با تاکید بر اهمیت قصه های فاخر ابراز داشت : هرقدر قصه های فاخر و ارزشمند بیشتر گفته شود، سبب می شود دریچه دانایی بر جان کودکان باز شود.



به گزارش خبرنگار، علیرضا یونسی عصر یکشنبه در اختتامیه هفدهمین جشنواره قصه گویی (مرحله استانی ) که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران برگزار شد عالم هستی را جلوه و تجلی ذات الهی دانست و اظهار داشت: انسان هنر خداوند است که خداوند برای آفرینش آن به خودش تبریک گفت.
 
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با بیان اینکه قصه عقل را بارور می کند ، گفت : قصه خوب ، گوش جان آدم را نوازش می دهد.
 
یونسی فطرت کودکان را پاک و زلال دانست و بیان داشت : هر امر زیبایی که بر جانشان بنشیند همچون گوهر ، سرمایه وجودشان می شود.
 
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با بیان اینکه مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رسالت عظیمی دارند ، گفت : ماهرترین تیراندازان شاید در هدف گیری اشتباه کنند ولی سخن اثرش را می گذارد و هر سخن مربی، تاثیر عمیقی بر دل و جان کودکان می گذارد.
 
وی ادامه داد : هرچه گوینده  پاک تر باشد ان حقیقت سخن، برجان و دل کودکان بیشتر می نشیند.
 
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران کودکان را امانت خداوند دانست وتاکید کرد : هرچه سخن مربیان زلال تر باشد همچون آب ، عطش تشنگان را برطرف می کند.
 
یونسی با تاکید بر اینکه در معرفت دینی هیچ امری تباه نمی شود ، گفت : سخنی که از معرفت ، عقل و اراده تجلی پیدا کند ، به گوش جان کودکان می نشیند و هر چه کلام بلیغ تر ،نورانی تر باشد جان کودکان ، نورانیت بیشتری پیدا می کند.
 
قاسم عزیززاده گرجی ، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران نیز در این مراسم قصه را واسطه موثر، در پرورش فکر کودکان و نوجوانان دانست و اظهار داشت :مهمترین هدف برگزاری جشنواره توسعه و ترویج فرهنگ قصه گویی و فراهم نمودن زمینه های لازم جهت تبادل تجربه بین قصه گویان است .
 
 وی بابیان اینکه مربیان کانون و تعدادی از بخش آزاد در این جشنواره شرکت کردند ، گفت : مخاطب اصلی این قصه ها کودکان گروه سنی الف ، ب، ج، د ، ه و برای اولیای تربیتی و خانواده هستند.
 
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یکی از مهم ترین فعالیت های کانون را قصه گویی دانست و افزود : محورهای موضوعی جشنواره نیز با درون مایه های آموزشی ، تربیتی و گرایش های مذهبی ،علمی ، تاریخی و اجتماعی است.
 
عزیززاده گرجی با بیان اینکه فراخوان این جشنواره در مرداد ماه به مراکز کانون و ادارات مختلف ارسال شد ، بیان داشت :  100 اثر به دبیر خانه ارسال شد که از این تعداد 32 نفر به مرحله استانی راه پیدا کردند و از بین شرکت کنندگان این جشنواره 27 نفر مربی کانون و 5 نفر نیز آزاد هستند .
 
قاسم عزیززاده گرجی با اشاره به اینکه داوری این جشنواره در سه بخش کودکان ، نوجوانان و بزرگسالان است، گفت : از این تعداد 20 نفر برگزیده به مرحله کشوری که در دی ماه برگزار می شود ، معرفی می شوند.



۱۳۹۳/۷/۲۷ - ۱۸:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن