تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على دانشمند سه نشانه دارد: راستگويى، حرام‏گريزى و فروتنى در برابر همه مردم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819641592




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تخصیص تسهیلات پنج میلیاردریالی جوابگوی نیاز بازنشستگان مازندران نیست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس هیات مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران : تخصیص تسهیلات پنج میلیاردریالی جوابگوی نیاز بازنشستگان مازندران نیست ساری-ایرنا- رییس هیات مدیره کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی مازندران با اشاره به اختصاص پنج میلیارد ریال تسهیلات با کارمزد چهار درصدی برای مستمری بگیران وبازنشستگان استان ، گفت: این میزان تسهیلات بسیار اندک و جوابگوی نیاز زیاد این قشر نیست .


" نصرالله دریابیگی" روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان تسهیلات از سوی سازمان تامین اجتماعی در اختیار بانک رفاه قرار گرفته تا به 124 هزار و 548 بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی مازندران پرداخت شود.
وی با اشاره به اینکه بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی از طبقه ضعیف و کم درآمد جامعه به شمار می روند ، ادامه داد : دریافت حقوق زیر 700 هزار تومان به دلیل مطابق نبودن با ملاک های شورای عالی کار و شورای عالی تامین اجتماعی ، جوابگوی هزینه امرار معاش روزانه این افراد نیست .
رییس هیات مدیره کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی مازندران گفت : بازنشستگان و مستمری بگیران به عنوان افراد مسن جامعه دارای هزینه های درمان و داروی زیادی هستند و به تسهیلات بیشتری نیاز دارند.
وی افزود : قشر عظیمی از بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی مازندران متقاضی دریافت این تسهیلات هستند در حالی که با اعتبار تخصیصی تنها قادر به معرفی 700 نفر هستیم.
دریابیگی با اشاره به کارگری بودن مازندران و تعداد زیاد بازنشسته و مستمری بگیر در این استان ، گفت : این ویژگی های ضرورت توجه بیشتر در تخصیص اعتبار به این قشر در مازندران را می طلبد .
کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی مازندران 124 هزار و 548 کارگر بازنشسته واحدهای تولیدی ، صنعتی و خدمات، کارگر از کار افتاده و زنان بازمانده کارگران را زیر پوشش داشته و دارای 24 شعبه در شهرستان های استان است.ک/3
7329/1654


27/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن