تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798341703




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جناح های سیاسی باید ضمن تحمل رقیب از فرصت خدمت به مردم بخوبی استفاده کنند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین حجت الاسلام علیخانی:
جناح های سیاسی باید ضمن تحمل رقیب از فرصت خدمت به مردم بخوبی استفاده کنند
قزوین- خبرگزاری مهر: مشاور پارلمانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز که با رای مردم فرصت خدمتگزاری به کشور فراهم شده جناح های سیاسی باید تحمل یکدیگر را داشته باشند و اجازه دهند منتخبان مردم در قالب دولت برنامه های خود را پیاده کنند.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام قدرت الله علیخانی در جمع اصلاح طلبان استان قزوین که شنبه شب در منزل نماینده اسبق اصلاح طلبان در مجلس برگزار شد اظهارداشت: امروز که پس از انتخابات فرصتی توسط ملت برای برخی فراهم شده تا خدمت کنند باید تحمل یکدیگر را داشته باشیم و همه تلاش خود را برای خدمت بکار گیریم.

علیحانی بیان کرد: فضای کشور با رای مردم تغییر یافته و بسیار آرام شده و اگر جلساتی توسط اصلاح طلبان مانند نشست امشب در کمال آرامش برگزار می شود ناشی از همین تغییرات ایجاد شده است که باید قدر آن را بدانیم.

وی اصافه کرد: شاید دولت تدبیر مصلحت می داند تغییرات در استانها با سرعت کمتری انجام شود و مردم خواهان تغییرات بیشتری در مدیریت ها هستند اما تعامل دولت با اصولگرایان زمان را طولانی کرده است.

علیخانی یادآورشد: اصلاح طلبان در حقیقت از کسانی که خود را اصولگرا می دانند اصولگراترند و بسیاری از کسانی که در این دسته هستند و می شناسیم در حساس ترین زمانها از امام و رهبری دفاع کرده اند و به نظام و رهبری پایبندترند.

این فعال سیاسی بیان کرد: برخی اصولگرایان به اشتباه خود را منتصب به اصولگرایان می دانند زیرا این افراد با منتخب خودشان احمدی نژاد دیدید چه بلایی سر مردم آوردند.

وی افزود: دولت نیازمند تعامل است اما حتی این را برخی آقایان نپذیرفته اند و پس از جلسه سران دو قوه رسانه اصولگرایان این حرکت را به تمسخر گرفت و 10 نماینده مجلس هم که به این حرکت انتقاد کردند از تلویزیون پخش نشد.

علیخانی یادآورشد: در کلیات کشور فضا بسیار آرام شده و بخشی از مسائل اقتصادی حل شده و دولت به دنبال حل مسائل است و در روابط خارجی هم وضعیت مطلوب است و اگر در گذشته در هنگام سخنرانی رئیس جمهور ا کثر کشورها از جلسه خارج می شدند امروز بسیاری خواستار مذاکره و مناسبات هستند که این تحول قابل توجه است.

وی گفت: هر چند برخی دنبال جنجال هستند و در رسانه ها مسائلی را مطرح می کنند تا مردم نا امید شوند و طرح مسائلی که نحوه نشستن یک خارجی در دیدار رسمی را توهین تلقی می کنند اما یادشان رفته در دوره قبلی اگر یک مسئولی با دمپایی هم توهین می کرد کسی کاری نداشت و این نشان می دهد برخی دنبال مسائل دیگری هستند.

این مسئول تصریح کرد: این مسائل که مطرح می شود دعواهای سیاسی است زیرا در دولتی که اصولگرایان سنگش را به سینه می زدند با درآمد 750 میلیارد دلاری نفتی کشور را به شرایطی رساندند که دیدید و امروز باید هفت میلیون تن گندم وارد کنیم و بلایی که به سر مردم کشور آوردند و صنایع را به شرایطی رساندند که تنها 30 درصد کارخانه ها کار می کردند و برای نمونه شهر صنعتی البرز و شهرک کاسپین هنوز با ظرفیت کامل تولید ندارد دستاورد دولت اصولگراست.

علیحانی در پاسخ به کسانی که از نحوه انتصابات و باقی ماندن مدیرانی قبلی در برخی پستها گله مند بودند گفت: گلایه اصلاح طلبان را قبول داریم و این مشکل فقط در قزوین نیست و در بسیاری از مناطق مشکل داریم اما امیدواریم بتدریج این مسائل حل شود اما باید سرعت تغییرات بیشتر شود.

این مسئول از استاندار قزوین هم دفاع کرد و اظهارداشت: استاندار قزوین در برابر برخی فشارها ایستاد و کسانی که مایل بودند برخی مدیران  مانند فرمانداران و بخشداران قبلی عوض نشوند تسلیم نشد ولی اینکه سرعت تحولات بیشتر شود منطقی است.

حجت الاسلام قوامی: از وزارت کشور ناراحتیم

حجت الاسلام سید ناصر قوامی از فعالان سیاسی و اصلاح طلبان استان گفت: از مدیریت استان نگران هستیم و از وزارت کشور ناراحتیم و معتقدیم دولت هر چند دولت اصلاحات نیست اما اصلاح طلبان از آن حمایت کردند و امروز ما نگران آسیب رسیدن به جایگاه اجتماعی رئیس جمهور هستیم.

نماینده اسبق اصلاح طلبان قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در استان نه تدبیر دیده می شود و نه امید چون با کارهای انجام شده بتدریج مردم دارند نا امید می شوند و وزیر کشور به نظر نمی رسد وزیر این دولت باشد.

وی با بیان فرازی از خطبه 216 نهج البلاغه افزود: هم مردم بر دولت حق و حقوقی دارند و هم دولتها بر مردم و اگر هر کدام این جاده دو طرفه را بخوبی طی کرده و حق یکدیگر را ادا کنند دشمنان دیگر به آن کشور طمع نخواهند کرد اما اگر مردم از حکومت راضی نباشند اختلاف در جامعه ایجاد می شود.

قوامی تصریح کرد: اصولگرایان ادعا می کنند خدا، پیامبر، ولایت، شهدا متعبق به آنهاست اما باید به آنها گفت حق ندارید شهدا را به نام خود مصادره کنید زیرا ارزشهای نظام متعلق به همه است و اصلاح طلبان با تکیه بر ارزشها به اسلام و مسائل مذهبی پایبندتر از برخی اصلولگرایان هستند.
 


۱۳۹۳/۷/۲۷ - ۱۰:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن