تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه سپرى است از آفت هاى دنيا و پرده اى است از عذاب آخرت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821057947




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موضوع سلامت نباید در پیچ و خم اداری گم شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس دانشگاه علوم پزشکی جهرم : موضوع سلامت نباید در پیچ و خم اداری گم شود شیراز - ایرنا - رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم بیان کرد: چنانچه دانشگاه های علوم پزشکی و بیمه ها کار خود را به خوبی انجام دهند، خدمات به طور متوازن انجام می شود و با توجه به اینکه سلامت، هدف غایی ما است این مهم نباید در پیچ و خم های موجود ادارای گم شود.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، دکتر رحیم رئوفی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم در نشستی با مدیرکل بیمه سلامت ایرانیان فارس گفت: نشان وجودی ما به عنوان دانشگاه علوم پزشکی و بیمه، متولی سلامت بودن است و این دو بازو برای سامان دهی امور مربوط به سلامت مردم هستن زیرا فلسفه وجود بیمه صیانت از حقوق بیماران است.
وی تصریح کرد: باید سلامت را به مردم برسانیم زیرا چنانچه نتوانیم مجری خوبی در راستای تامین سلامت مردم باشیم در این زمینه به آنها ظلم کرده ایم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم بیان کرد: تامین سلامت و صیانت از بیماران اولویت دانشگاه علوم پزشکی به مردم بوده و هدف ما چیزی جز سلامت و ارائه خدمات مطلوب به مردم نیست.
دکتر رئوفی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی جهرم پوشش سلامت 250 هزار نفر از مردم این شهرستان را عهده دار است، افزود: این در حالی است که جهرم در حال حاضر پوشش درمانی و سلامت حدود 800 هزار نفر از مردم بومی و غیربومی را بر عهده دارد و ضریب اشغال تخت در بیمارستان های این شهرستان 80 درصد بوده و این مهم در برخی رشته ها به 60 درصد غیربومی رسیده است.
وی اظهار کرد: به علت ارائه خدمات ارزان به مردم و توجه بیش از پیش ما به مقوله درمان، استقبال از خدمات درمانی دانشگاه پزشکی جهرم بسیار بوده به طوریکه روزانه بین یک هزار تا دو هزار نفر در کلینیک هنری جهرم ویزیت می شوند.
دکتر رئوفی خاطرنشان کرد: در جهرم کسی جرات زیرمیزی گرفتن ندارد و دستگاه های نظارتی ما با این امر به شدت برخورد می کنند و غیرممکن است که در این شهرستان فردی بخواهد از مردم زیرمیزی دریافت کند.
دکتر ممتحن مدیرکل بیمه سلامت ایرانیان استان فارس نیز طی سخنانی با اشاره به همکاری مطلوب وزارت بهداشت و وزارت رفاه در اجرای طرح تحول نظام سلامت گفت: در دولت یازدهم برنامه تحول نظام سلامت عملیاتی شد و در این بین همکاری دانشگاه های علوم پزشکی و بیمه ها روند خوبی دارد.
در ادامه رئیس دانشگاه به همراه مدیرکل بیمه سلامت ایرانیان به منظور بررسی روند خدمات رسانی بیمه ها و نحوه همکاری با دانشگاه از بیمارستان پیمانیه جهرم بازدید کردند.
677


27/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن